استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه کارگروه آرد و نان استان:

ساعات جدید آغاز فعالیت نانوایی‌ها در ایلام اعلام شد....

ساعات جدید آغاز فعالیت نانوایی‌ها در ایلام اعلام شد....

ساعات جدید آغاز فعالیت نانوایی‌ها در ایلام اعلام شد....

استاندار ایلام در جلسه کارگروه آرد و نان استان:
❑مجوز راه‌اندازی ۸ واحد نانوایی ریزشی جدید صادر شد/ نظارت‌ها متمرکز بر بهداشت، کمیت و مرغوبیت نان باشد‌/ نانوایی‌ها در ساعات زمان‌بندی شده نان باکیفیت در اختیار مردم قرار دهند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز دوشنبه ۱۹ تیر ماه در جلسه کارگروه آرد و نان استان با بیان اینکه پخت نان با کیفیت و عرضه به‌هنگام نان در اولویت قرار گیرد، گفت: برابر تصمیم اعضای کارگروه، ساعت کاری نانوایی‌ها در نوبت صبح از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۸ و ۳۰ دقیقه، مجدداً از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ظهر و در نوبت عصر نیز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ خواهد بود.

استاندار ایلام افزود: با توجه به مصوبه کارگروه آرد و نان استان نانوایی‌ها نسبت به پخت نان مورد نیاز مردم در ساعات یاد شده اقدام کنند.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با تأکید بر نظارت مستمر بر کیفیت و کمیت نان ادامه داد: ادارات مربوطه شامل جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و سایر دستگاه‌های نظارتی با مشارکت و همکاری در راستای رفع مشکلات این بخش با جدیت ورود کنند و بسترهای لازم برای پخت نان با کیفیت را فراهم کنند. محور نظارت‌ها باید متمرکز بر بهداشت، کمیت و مرغوبیت نان باشد‌ و با نانوایی‌های متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: عدم فعالیت برخی نانوایی‌ها به علت کمبود آرد پذیرفتنی نیست و آرد به اندازه کافی در اختیار این نانوایی‌ها قرار داده می‌شود، نانوایی‌ها باید در ساعات اعلام شده نان با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.

استاندار ایلام با بیان اینکه باید متناسب با ذائقه مردم نان پخت شود، بیان کرد: در همین رابطه مجوز ۸ نانوایی ریزشی صادر می‌شود که پراکنش این نانوایی‌ها باید متناسب با جمعیت و رعایت فاصله باشد. دستگاه‌های پخت نان نیز باید مجهز به تکنولوژی روز باشند تا بهره‌وری بالا برود.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه در مقابل مردم مسئول هستیم، تصریح کرد: باید از همه توان و ظرفیت استان استفاده کرد تا یک نان خوب و با کیفیت تحویل مردم داده شود، لذا مدیران باید به طور جدی ورود پیدا کنند، در این راستا هیچ عذر و قصوری پذیرفتی نیست.

براساس این گزارش، پیگیری تسهیلات در راستای بهسازی و نوسازی واحد‌های نانوایی، تأمین آرد مورد نیاز برای ایام اربعین، افزایش نظارت ها بر نانوایی‌ها و ساماندهی نانوایی‌های سنتی از دیگر موضوعات بررسی شده در جلسه کارگروه آرد و نان استان بود.

🗓️  دوشنبه ۱۹ تیرماه  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است