استانداری ایلام

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام:

مهمترین راه پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی، آگاه سازی و آموزش خانواده‌هاست

مهمترین راه پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی، آگاه سازی و آموزش خانواده‌هاست

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام: 
مهمترین راه پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی، آگاه سازی و آموزش خانواده‌هاست 

❑مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام در نشست پیشگیری ، درمان و مقابله با مصرف مشروبات الکلی، مهمترین راه مقابله و پیشگیری از این معضل اجتماعی را آگاه‌سازی و آموزش خانواده‌ها دانست 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد بیش‌بهار روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد با اشاره به دستورالعمل ابلاغی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: برنامه‌ی مدونی در خصوص اقدامات پیشگیرانه در خصوص کنترل و کاهش الکل‌های دست‌ساز و خانگی ارائه شده است و در این زمینه می‌طلبد با اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از مرگ و میرهای ناشی از مصرف این‌گونه مواد اقدامات عاجلی صورت گیرد. 

وی افزود: مصرف مشروبات الکلی زمینه‌ساز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است و پیامدهای جبران ناپذیری به همراه داشته است. 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تأکید کرد: یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از مصرف این گونه مواد آگاه سازی و آموزش خانواده‌هاست.

محمد بیش‌بهار ادامه داد: لازم است با ترویج آموزه‌های دینی از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی ممنانعت کرد و بر مبنای آموزه‌های شرع مقدس و قوانین کشورمان مصرف مشروبات الکلی حرام و ممنوع است. 

لازم به ذکراست در این نشست مقرر گردید دستگاه‌های نظامی و انتظامی با کنترل مبادی ورودی و نظارت بیشتر، در راستای جلوگیری از عرضه و فروش مشروبات الکلی اقدام نمایند و همچنین دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو با نظارت بیشتر بر کارخانجات مواد غذایی و نوشیدنی، از عرضه‌ی مشروبات الکی جلوگیری نمایند. همچنین در این جلسه مصوب گردید در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی ‌خطرات، مسمومیت‌ها و عواقب ناشی از مصرف مشروبات الکلی اقدامات لازم را به‌عمل آورند. 

🗓️  دوشنبه ۱۹ تیرماه  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :ت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است