استانداری ایلام

استاندار ایلام

مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان ایلام

مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان ایلام

مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان ایلام 

استاندار ایلام: 
❑زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در فاز اول در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار می‌گیرد/ دغدغه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ارزشمند است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: همراهی و همکاری خوبی در سطح استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد.

وی اظهار کرد: سهم استان ایلام از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است که باید تا موعد مقرر در اختیار متقاضیان قرار گیرد. 

دکتر بهرام‌نیا افزود: تعامل خوبی میان دستگاه‌های اجرایی ذی‌مدخل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان برقرار است که نتیجه این تعاملات به نفع متقاضیان مسکن است که از جمله آنها می‌توان به تسریع در صدور اسناد و صدور پروانه اشاره کرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به خدمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز گفت: دغدغه این ستاد در راستای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: زمین مورد نیاز برای احداث یک هزار واحد مسکونی برای واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن در فاز اول در اختیار این ستاد قرار می‌گیرد.

به گفته استاندار ایلام، محدودیتی برای ساخت مسکن در طرح اقدام نهضت ملی برای مشارکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان وجود ندارد.

اسماعیلی، مدیرعامل شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز از آمادگی این ستاد، برای ساخت مسکن در قالب اقدام ملی در استان ایلام خبر داد.

براساس این گزارش، از ۳۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان، تعداد ۳ هزار واحد توسط شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سه شهرستان مهران، دهلران و ایلام احداث می‌شود.


🗓️  پنجشنبه  ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است