استانداری ایلام

⭕️دیدار استاندار ایلام با خانواده‌ی شهید والامقام روح‌الله فردیس

❑‌ فرهنگ شهدا، مایه‌ی حیات معنوی جامعه است

❑‌ فرهنگ شهدا، مایه‌ی حیات معنوی جامعه است

⭕️دیدار استاندار ایلام با خانواده‌ی شهید والامقام روح‌الله فردیس

استاندار ایلام:
❑‌ فرهنگ شهدا، مایه‌ی حیات معنوی جامعه است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا شامگاه پنجشنبه ۲۹ تیرماه هم‌زمان با سومین شب از ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام‌حسین(ع) با حضور در منزل شهید روح‌الله فردیس، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد، گفت: یاد و نام شهدا به زندگی، دل و قلب ما روشنی و جلا می‌بخشد، شهدا، سرمایه‌ها و گنجینه‌های معنوی جامعه‌ی ما هستند. 

وی اظهار کرد: زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا، یک وظیفه‌ی همگانی است، فرهنگ شهدا، مایه‌ی حیات معنوی جامعه است.

دکتر بهرام‌نیا ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه‌ی قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و گفت: همسر این شهید گرانقدر با تأسی از حضرت زینب(س) به خوبی راه شهید را ادامه داده و این چنین فرزندانی را تربیت نموده است.

وی اضافه کرد: هر چه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه اسلام و قرآن از جان خویش خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند است.

لازم به ذکر است، این شهید گرانقدر با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به کشورمان به عنوان رزمنده به جمع لشکر‌یان اسلام در لشکر ۱۱ حضرت‌امیرالمومنین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و به عنوان مسئول تدارکات گردان ۵۰۱ مشغول به انجام خدمت گردید.

براساس این گزارش شهید والامقام روح‌الله فردیس متولد سال ۱۳۳۸ بوده که  در عملیات چلچراغ در منطقه‌ی عملیاتی قلاویزان مهران بر اثر اصابت مستقیم گلوله‌ی تانک به قسمت سر در سال ۱۳۶۷ هجری به فیض شهادت نائل آمد.

🗓️  پنجشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است