استانداری ایلام

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام

جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف نهادی حرکت‌ساز است

جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف نهادی حرکت‌ساز است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام 
جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف نهادی حرکت‌ساز است 
 
در تاریخ 1402/5/4  نشست مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و مدیرکل جهاد دانشگاهی ایلام  در محل دفتر امور بانوان و خانواده اسانداری برگزار گردید.در این نشست خانم الیاس پوریان اظهار کرد : جهاددانشگاهی با سابقه درخشان، ظرفیت عظیم و نگاه آینده پژوهانه‌ای که دارد در عرصه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی حرکت‌ساز بوده است. 
 
وی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه اشتغال و کارآفرینی، گفت: جهاد دانشگاهی با ایجاد مهارت‌های  شغلی و حرفه‌ای و همچنین ایجاد ارتباط بین دانش و مهارت موفق بوده و توانسته در اشتغال بسیاری از دانش‌آموختگان نقش مؤثری ایفا کند. 
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام افزود: جهاددانشگاهی، نهادی است که با ایجاد بستر مناسب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی و خدماتی کشور به خوبی عمل کرده است. 
خانم الیاس پوریان فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های گوناگون ارزشمند توصیف کرد و گفت: جهاد دانشگاهی، نهادی پویا در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تحقیقات علمی، پژوهشی و فرهنگی است. 
دکتر محمد پاکزاد رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این نشست با معرفی و تشریح برنامه‌های این نهاد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با ظرفیت ویژه‌ای که در سراسر کشور دارد آماده خدمات رسانی به مردم استانن به‌ویژه جامعه زنان و خانواده است. 
ایشان نقش بانوان را به عنوان ستون خانواده در تعالی جامعه مهم دانست و گفت: جهاددانشگاهی آمادگی دارد با انتقال دانش و فناوری و ارایه خدمات تخصصی به‌ویژه در حوزه سلامت به بانوان استان بیش از گذشته خدمات‌رسانی کند. 
رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در پایان ضمن تقدیر از همکاری‌ها و تعامل سازنده مجموعه استانداری ایلام به‌ویژه اداره کل امور زنان و خانواده ابراز امیدواری کرد با همراهی و توسعه تعاملات با سایر سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش زمینه خدمت به مردم استان فراهم شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است