استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

❑‌ دفتر هواپیمایی ایلام‌ایر در ایلام راه‌اندازی می شود

❑‌ دفتر هواپیمایی ایلام‌ایر در ایلام راه‌اندازی می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
❑‌ دفتر هواپیمایی ایلام‌ایر در ایلام راه‌اندازی می شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی روز دوشنبه ۹ مردادماه  در آیین تکریم و معارفه مدیرفرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: تاکنون دو فروند هواپیما خریداری شده و قرار است به ۱۰ فروند افزایش یابد که این می‌تواند تاثیر خوبی در ایجاد اشتغال پایدار در استان داشته باشد.

وی تاکید کرد: با راه‌اندازی دفتر هواپیمایی ایلام ایر و برقراری پروازهای آن، بدون شک پرواز ایلام- نجف و ایلام- مشهد برقرار می‌شود.

معاون استاندار ایلام تلاش مجموعه کارکنان فرودگاه شهدای ایلام و خدمات آنها را قابل تقدیر دانست و افزود: امیدوارم با حضور مسئولان در استان با توجه به در پیش بودن اربعین شاهد تحولی در این بخش برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

دکتر عباسی با قدردانی از آقای یگانه مدیر سابق فرودگاه شهدای ایلام که منشا خیر و خدمت به مردم استان بودند گفت: پشتیبان مدیر جدید فرودگاه شهدای ایلام آقای فروغی خواهیم بود.

عباسی بیان داشت: امیدوارم که تلاش ایشان در استان منشا خیر باشد و شرایط توسعه و خدمت.رسانی برای مردم استان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام  یادآور شد: طبق قول های مساعد مدیر عامل شرکت ایلام ایر، این شرکت  تعداد ناوگان هواپیمایی خود را به ۱۰ فروند افزایش داده و هم اکنون دوفروند هواپیما را نیز خریداری کرده است و درحال نهایی کردن دو هواپیمای دیگر است.

دکتر عباسی تاکید کرد: راه اندازی شرکت هواپیمایی ایلام ایر باعث ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای تعداد زیادی از افراد جویای شغل در استان خواهد شد.

در حال حاضر ۱۷ پرواز در هفته از این فرودگاه به مقصد ایلام - تهران و بالعکس انجام می‌گیرد.

گفتنی است در این آیین با تجلیل از خدمات جواد یگانه، وحید فروغی زاد به عنوان مدیر جدید فرودگاه شهدای ایلام معرفی شد.

🗓️  دوشنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است