استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

❑‌صدا و سیما و رسانه‌ها نقشی تعیین‌کننده در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند/

❑‌صدا و سیما و رسانه‌ها نقشی تعیین‌کننده در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند/

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌صدا و سیما و رسانه‌ها نقشی تعیین‌کننده در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند/ پیش‌ثبت‌نام دواطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بصورت اینترنتی و غیر حضوری است/ ۱۶ تا ۲۲ مرداد‌ماه مهلت پیش‌ثبت‌نام برای داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: چنانچه دواطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ مردادماه در مرحله پیش‌ثبت نام انتخابات درخواست خود ثبت نکنند و یا در صورت انجام پیش ثبت ‌نام و پس از بررسی دستگاه‌های مربوطه، شرایط داوطلب شدن را نداشته باشند؛ نمی‌توانند در مرحله بعد، به‌ عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی در ادامه افزود: موادی از قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده است که مهم ترین آن فرایند پیش‌ثبت نام داوطلبان مجلس است که برای نخستین‌بار شاهد انجام فرآیند آن خواهیم بود.

حسنی با اشاره به بحث پیش‌ثبت‌نام دواطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: باید برای پیش‌ثبت‌نام داوطلبان اطلاعات کافی از طریق صدا و سیما و رسانه ها در اختیار مردم قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام ادامه داد: پیش‌ثبت‌نام دواطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی بصورت اینترنتی و غیر حضوری است و در این روند اطلاعات افراد و شخص ثبت‌نام شده محرمانه خواهد بود.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: پس از پیش‌ثبت‌نام انتخابات و همچنین پس از تایید مراجع قانونی برای استعلامات مدارک داوطلبان و صحت مدارک مورد نیاز، دوماه پس از آن افراد در مهرماه ثبت‌نام خود را نهایی خواهند کرد.

حسنی تاکید کرد: صدا و سیما و رسانه ها نقشی تعیین‌کننده در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند و در این راستا کمیته اطلاع‌رسانی فعال می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر رفع خلاها و کمبودها برای برگزاری انتخابات، بیان داشت: افرادی‌که نیاز به کسب اطلاع بیشتری برای ثبت‌نام داشته باشند تلاش خواهیم کرد که شماره تلفن‌هایی اعلام شود که اشخاص بتوانند ارتباط لازم را برای کسب اطلاعات بیشتر داشته باشند.

وی در خصوص فرآیند ثبت‌نام ایرانی‌هایی که در زمان ثبت‌نام در خارج از کشور هستند، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که شرایط قانونی ثبت‌نام را دارند در ایام ثبت‌نام  باید به سفارتخانه‌ها و کنسولی‌گری های کشور مراجعه کنند.

دوازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

🗓️  چهارشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
             ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است