استانداری ایلام

استاندار ایلام

❑‌سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید بومی و متناسب با سند آمایش سرزمینی استان باشد

❑‌سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید بومی و متناسب با سند آمایش سرزمینی استان باشد

استاندار ایلام: 
❑‌سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید بومی و متناسب با سند آمایش سرزمینی استان باشد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه در نوزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دکتر قربانی، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: رویکرد مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در رابطه با سیاستگذاری و ارتباطات فی ما بین مسئولان و جامعه مخاطب در راستای اجرایی شدن این سیاست‌ها در دانشگاه آزاد قابل تقدیر است.

وی در ادامه، دانشگاه‌ها را یکی از مراکز تمدن‌ساز عنوان کرد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز از جمله این مراکز تمدن ساز نوین جامعه اسلامی است و امروز این دانشگاه در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند.

دکتر بهرام‌نیا دو نقش کلیدی دانشگاه‌ها را علم و تربیت عنوان کرد و افزود: با عمل به این دو نقش می توانیم بگوییم دانشگاه‌ها به رسالت اصلی خود عمل کرده اند.

وی با تأکید بر تلفیق توأمان علم و تربیت در دانشگاه‌ها اضافه کرد: تدوین برنامه‌ها و سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها باید بومی و متناسب با شرایط خاص آن استان و سند آمایش سرزمینی انجام شود، بطور نمونه باید بررسی شود که نیاز استان ایلام در چه رشته هایی است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت هماهنگی میان دانشگاه و صنعت و سند آمایش سرزمینی گفت: سیاست راهبردی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام باید بر این اساس تدوین شود.

🗓️  چهارشنبه  ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
             ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   
🆔 @ostandari_ilam             

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است