استانداری ایلام

استاندار ایلام

‌۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد/ ۴ هزار میلیارد از اعتبارات هزینه شده برای اربعین، مربوط به توسعه راه‌های استان بوده است

‌۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد/ ۴ هزار میلیارد از اعتبارات هزینه شده برای اربعین، مربوط به توسعه راه‌های استان بوده است

استاندار ایلام:
❑‌۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد/ ۴ هزار میلیارد از اعتبارات هزینه شده برای اربعین، مربوط به توسعه راه‌های استان بوده است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه در مراسم پایان عملیات احداث تونل دوم راه کربلا و بهره‌برداری از ۹۳ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و افتتاح ۶ دستگاه پل بزرگ با حضور وزیر راه و شهرسازی، گفت: از زمان حضور آقای بذرپاش در کسوت وزیر راه و شهرسازی، شاهد تحولاتی در حوزه های مختلف راه و شهرسازی بودیم.

وی اظهار کرد: به لطف خدا و تلاش‌های دولت سیزدهم و انقلابی، تحول خوبی در مقیاس ملی در استان ایلام ایجاد شده است.

دکتر بهرام‌نیا افزود: از قِبل این تحول، بسیاری از راه‌های استان توسعه پیدا کرده و یا در دست اقدام است و به برکت عتبات عالیات و اربعین تحول خوبی در استان ایلام ایجاد شده است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در طی کمتر از دو سال، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین و زیرساخت‌های آن هزینه شده که ۴ هزار آن مربوط به زیرساخت‌های راه اربعین است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت های مردم استان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: این استان ۱۶ سال از توسعه یافتگی عقب ماند و نیازمند توجه بیشتر است.

وی در پایان با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان در آینده‌ای نزدیک نیز گفت: به لطف خدا و برکت دولت مردمی، کارهای بزرگی شده و مصوباتی از پیش تعیین شده که با حضور ریاست محترم جمهور اعلام خواهند شد که از نظر ریالی و کیفی مصوبات بسیار خوبی است.

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در آستانه ماه صفر و با حضور زوار اربعین که از این راه عبور می کنند را به فال نیک می‌گیریم.

🗓️  پنج شنبه ۱۹  مردادماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است