استانداری ایلام

استاندار ایلام

ساماندهی پایانه برکت در کمتر از ۳ از مصادیق کار جهادی است/

ساماندهی پایانه برکت در کمتر از ۳ از مصادیق کار جهادی است/


استاندار ایلام:
❑‌ساماندهی پایانه برکت در کمتر از ۳ از مصادیق کار جهادی است/ از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همه دست‌اندارکاران این مجموعه برای اهتمام در آماده‌سازی محورهای مواصلاتی و ساماندهی پایانه برکت قدردانی می‌کنم/ در دولت سیزدهم ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در محور ایلام - مهران ایجاد شد/ با الحاق ۲۵ هکتار به پارکینگ اربعین، ظرفیت این پارکینگ از ۶۰ هزار به ۱۰۰ هزار خودرو افزایش یافت/زیرساخت های استان آماده خدمات‌رسانی به زوار است/ سال گذشته  ۵۰ درصد کاهش تصادفات و ۲۳ درصد مرگ و میر ناشی از تصادفات در ایلام به ثبت رسید
 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های حمل و نقل جاده‌ای و راهداری استان ویژه اربعین، گفت: عملیات خط‌کشی مسیرها و آماده‌سازی راهها برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که ساماندهی پایانه برکت در کمترین زمان از مصادیق کار جهادی است که توسط راهداری استان انجام شد.

وی با قدردانی از رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل استانی و همه دست اندارکاران این مجموعه برای اهتمام در آماده‌سازی محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور ایلام - مهران و  تلاش هم جانبه و کار جهادی برای ساماندهی پایانه برکت، افزود: با تلاش شبانه روزی این مجموعه، در پایانه برکت محل استقرار اتوبوس‌ها مجزا، محوطه آسفالت، سوله جدید احداث و نماز‌خانه و سرویس بهداشتی جدید ساخته شده است.

استاندار ایلام با اشاره حجم عملیات زیرساختی اربعین طی دو سال اخیر، خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان مربوط به توسعه راهها بوده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد:  از سال گذشته تاکنون ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در مسیر ایلام - مهران ایجاد شد. و در طول ۲ ماه عملیات ساخت ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی آغاز و هم اکنون در حال اجرا است.

وی بیان داشت: پارکینگ شماره ۱ اربعین با ۵۵ هکتار و پارکینگ شماره ۲ با ۲۵ هکتار و در مجموع ۲ پارکینگ اربعین با ۸۰ هکتار مساحت، ظرفیت پارک حداقل ۱۰۰ هزار خودرو را دارد و علاوه بر این با در نظر گرفتن پارکینگ‌های خصوصی و دولتی در مجموع ظرفیت پارک برای حدود ۱۸۰ هزار خودرو برای اربعین امسال در شهر مهران فراهم است.

استاندار ایلام با بیان اینکه زیرساخت‌های استان آماده خدمات رسانی به زوار است، گفت: همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت خادمی خوبی برای زوار باشیم و در این مسیر ثابت قدم باشیم.

وی با اشاره حضور وزیر راه و شهرسازی در استان و شهرستان مهران، گفت: این مکان قدمگاه ۶ هزار شهید از سراسر کشور بوده است، این حضور  به فال نیک می‌گیرم‌.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: این فضا یک فضای مقدس و متفاوت از سایر فضا است و باید افتخار کنیم در این منطقه به زوار خدمات‌رسانی می‌کنیم.

وی با اشاره به پایان عملیات تونل شماره ۲ راه کربلا واقع در مسیر ایلام - مهران، افزود: از پیمانکاران دو تونل راه کربلا قدردانی می کنم که برای تکمیل و بهره‌برداری این دو تونل اهتمام دارند.  
 
وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای استان، گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه راههای استان، سال گذشته  ۵۰ درصد کاهش تصادفات و ۲۳ درصد مرگ و میر ناشی از تصادفات در ایلام به ثبت رسید.

🗓️  پنج شنبه ۱۹  مردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است