استانداری ایلام

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی استاندار ایلام: ✔️ آزادگان اسطوره‌های مقاوم و سند زنده‌ی صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس هستند.

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی  استاندار ایلام: ✔️ آزادگان اسطوره‌های مقاوم و سند زنده‌ی صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس هستند.

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

استاندار ایلام:
✔️ آزادگان اسطوره‌های مقاوم و سند زنده‌ی صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس هستند.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
 ‎
سلام و درود خداوند بر آزادگان سرافراز آنان‌که در زمانه‌ی سخت اسارت لحظه‌ای در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حریت و آزادگی درنگ نکردند و نام فاخر خود را بر گستره‌ی تاریخ این سرزمین جاودان ساختند.
 
۲۶ مردادماه سال ۶۹ سالروز ورود آزادگان سرافراز به خاک ایران اسلامی، یک روز تاریخی و فرصتی مغتنم برای مرور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های کسانی است که در زمین دشمن علی‌رغم تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها، اسارت را به بند کشیدند و جلوه‌ای ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بیافزایند.

آزادگانی که دیروز رنج و غم را مومنانه، اسارت را صبورانه و سخت‌ترین  شکنجه‌ها را تحمل کردند و تنها با تأسی از سیره‌ی اهل‌بیت علیهم‌السلام جانشان را صیقل، روحشان را تطهیر و آلامشان را تسکین بخشیدند و امروز نیز خود و یاران و هم‌سنگران صدیق و همیشگی‌شان با وجودی مملو از ولایت‌مداری، عشق و ایثار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، امکان حرکت پرشتاب در مسیر قله‌ی آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و رهبری معظم انقلاب(مدظله‌العالی) را ان‌شاءالله در گام دوم انقلاب تحقق خواهند بخشید.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای آزاده و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، این روز عزیز را به محضر آحاد مختلف مردم شریف استان ایلام، خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان و به‌ویژه آزادگان عزیز و سرافراز تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی، عزت و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | چهارشنبه ۲۵ مردادناه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است