استانداری ایلام

⭕️نشست کمیته آب ستاد اربعین استان به ریاست استاندار ایلام برگزار شد

تامین آب و یخ در اربعین بسیار مهم و اساسی است/ مسئول اصلی هماهنگی همه کمیته‌های اربعین، معاون سیاسی امنیتی استاندار است

تامین آب و یخ در اربعین بسیار مهم و اساسی است/ مسئول اصلی هماهنگی همه کمیته‌های اربعین، معاون سیاسی امنیتی استاندار است

⭕️نشست کمیته آب ستاد اربعین استان به ریاست استاندار ایلام برگزار شد 

استاندار ایلام:
❑‌ تامین آب و یخ در اربعین بسیار مهم و اساسی است/ مسئول اصلی هماهنگی همه کمیته‌های اربعین، معاون سیاسی امنیتی استاندار است/ دستگاه‌ها با همه توان و آمادگی برای رزمایش اربعین که جمعه ۲۷ مرداد برگزار می شود آماده باشند/ سپاه سال گذشته در اربعین خوش درخشید 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، شامگاه چهارشنبه ۲۵ مردادماه نشست کمیته آب ستاد اربعین به ریاست دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و با حضور معاونین استاندار و مجموعه اعضای مرتبط با نشست برگزار شد.

دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در این نشست گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام  بعنوان جانشین ستاد اربعین مسئول مستقیم و اصلی  هماهنگی همه کمیته های ۱۸ گانه اربعین است.

وی افزود: تمامی امورات زیرساختی از جمله مشکل آب و برق و گاز و تمامی جانمایی‌ها با هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام باشد.

استاندار ایلام بیان داشت: مسئولیت امور پشتیبانی با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و نظارت بر دستگاه های حوزه اقتصادی در اربعین با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با تاکید بر همکاری و هماهنگی  همه مدیران دستگاه های اجرایی برای  برگزاری کنگره باشکوه و بزرگ اربعین گفت: تقسیم وظایف در اربعین بسیار مهم است و می‌تواند موجب شود که تمامی امور به بهترین نحوه مطلوب انجام شود و با وجود گرمای هوا زوار برای تردد از مرز مهران با مشکل کمبود آب و غذا با مواجه نشوند.

وی بر آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحث آب تاکید کرد و گفت: ذخیره آب و یخ بعنوان یکی از نیازهای اساسی و مهم در اربعین باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به تامین و توزیع آب و دیگر پشتیبانی ‌های  سپاه پاسداران در اربعین سال ۱۴۰۱، بیان داشت: سپاه سال گذشته در اربعین خوش درخشید و خدمات ماندگاری را در خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات داشت.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه‌های اجرایی و مواکب برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با همه توان و آمادگی برای رزمایش اربعین که روز  جمعه ۲۷ مرداد برگزار می شود، آماده باشند.

         «ایــــــلام پایتخت خادمـــین سیـدالشــهداء(ع)»
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است