استانداری ایلام

استاندار ایلام

قرارگاه مرکزی امداد و نجات اربعین هلال احمر از نیازهای ضروری پایانه شهید سلیمانی بود/ زیرساخت‌های اربعین ایلام یکی پس از دیگری در حال تکمیل شدن است

قرارگاه مرکزی امداد و نجات اربعین هلال احمر از نیازهای ضروری پایانه شهید سلیمانی بود/ زیرساخت‌های اربعین ایلام یکی پس از دیگری در حال تکمیل شدن است

قرارگاه مرکزی امداد و نجات اربعین هلال احمر در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران افتتاح شد 

استاندار ایلام:
❑‌ قرارگاه مرکزی امداد و نجات اربعین هلال احمر از نیازهای ضروری پایانه شهید سلیمانی بود/ زیرساخت‌های اربعین ایلام یکی پس از دیگری در حال تکمیل شدن است/ طی ۱۸ ساعت گذشته بیش از  ۱۲۵ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد عراق شدند 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، امروز دوشنبه ۶ شهریورماه با حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، سردار فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) استان و دبیر کل جمعیت هلال احمر، قرارگاه مرکزی امداد و نجات اربعین هلال احمر در پایانه شهید سلیمانی در مرز مهران افتتاح شد.

این مجموعه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در ۶۵ روز ایجاد شده است.

استاندار ایلام در این آیین افتتاح این قرارگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان و ۶ هزار شهید در شهرستان مهران، گفت: بسیار خوشحالیم که در این سرزمین مقدس فعالیت می‌کنیم که قدمگاه عاشقان ابا عبدالله الحسین ( ع ) است.

دکتر بهرام‌نیا افزود: ایلام قطب و گرانیگاه اربعین است و از همه خبرنگارانی که در مهران برای به تصویر کشیدن شکوه  اربعین در مهران حضور یافتند قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به افتتاح مرکز فوریت‌های  پزشکی در پایانه مرزی مهران طی روزهای اخیر با حضور وزیر کشور و وزیر بهداشت، گفت: این مرکز با ظرفیت ۱۵۰ تخت در کمتر از ۹ ایجاد شده است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین استان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راهها بوده است.

  
#حیاتنا‌_الحسین 
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت
#مرز_مهران

🗓  دوشنبه ۶  شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است