استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست مشترک با استاندار واسط عراق:

❑‌ تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند/ نظارت بر سرعت خودروهای حامل زائران از ضروریات است/

❑‌ تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند/ نظارت بر سرعت خودروهای حامل زائران از ضروریات است/


استاندار ایلام در نشست مشترک با استاندار واسط عراق:
❑‌ تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند/ نظارت بر سرعت خودروهای حامل زائران از ضروریات است/ آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات به زائران در پایانه زرباطیه 

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه امروز سه‌شنبه ۷ شهریور ماه در نشست مشترک با استاندار واسط عراق در پایانه زرباطیه گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد داشتند که این آمار گویای این است که زیرساخت‌ها در پایانه زرباطیه توسط دولت عراق و استاندار واسط فراهم شده و در غیر این صورت امکان این حجم تردد در مرز مهران در مقام مقایسه با سال گذشته وجود نداشت.

وی در ادامه با قدردانی از تصمیم خوب وزیر کشور عراق و استاندار واسط در جهت رفع مشکل ناوگان حمل و نقل طی روزهای گذشته گفت: با مدیریت و همکاری دولت عراق و استاندار واسط تردد در مرز زرباطیه روان و عادی است.

دکتر بهرام‌نیا افزود: متاسفانه امروز شاهد کشته شدن تعدادی از زوار ایرانی در کشور عراق و در مسیر بدره عراق بودیم که کام همه ما را تلخ کرد، انتظار است پلیس راه کشور عراق در خصوص هدایت و کنترل سرعت خودروها نظارت بیشتری داشته باشد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به روند افزایشی ورود زائران به مرز مهران گفت: به‌ واسطه تعطیلات پایان هفته از فردا شب بر تعداد زوار افزوده می‌شود، لذا از هم‌اکنون وسایل نقلیه لازم و کافی در پایانه زرباطیه پیش‌بینی شود.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با تأکید بر اینکه انتظار می‌رود نظارت بیشتری بر نرخ کرایه‌ها صورت گیرد، اضافه کرد: اقدام خوب مدیر پایانه زرباطیه در باز کردن دو درب جدید با توجه به حجم خروجی امروز از مرز مهران و تسهیل در تردد زوار قابل تقدیر است. 

وی در پایان خواستار همکاری در خصوص  کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی ایران برای کمک به جابجایی زوار تا بدره شد و از آمادگی دستگاه‌های مختلف خدمات رسان در مرز زرباطیه برای خدمات رسانی به زائران خبر داد.


#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت

🗓  سه‌شنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است