استانداری ایلام

استاندار ایلام خبر داد:

مترددین از مرز مهران از ۲ میلیون گذشت

مترددین از مرز مهران از ۲ میلیون گذشت

استاندار ایلام خبر داد: 
⭕️مترددین از مرز مهران از ۲ میلیون گذشت 

❑‌ استاندار ایلام و رییس ستاد اربعین استان با اعلام این خبر که مترددین مرز مهران از اول صفر تاکنون و در فاصله ۵ روز مانده به اربعین از ۲ میلیون نفر عبور کرده است، گفت: از این تعداد حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر خروج و بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استان در ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام شامگاه جمعه ۱۰ شهریورماه سال ۱۴۰۲در برنامه گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران گفت: کمتر از  دوسال ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های اربعین در استان ایلام هزینه شده است.

وی در ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات زیرساختی  در پایانه مسافربری برکت تلاش داریم که زوار با کمترین معطلی به محل سکونت خود انتقال داده شوند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام به تکمیل زیرساخت‌های ضروری و مهم برای تسهیل تردد زوار اشاره کرد و افزود: مسیر ایلام - مهران بعنوان یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی مسیر اربعین استان چهار خطه شده است و تقاطع غیر‌همسطح ورودی شهر مهران هم زیربار ترافیک رفت.


وی با اشاره به اینکه پارکینگ بزرگ اربعین که ظرفیت پارک بیش از ۹۰ هزار خودرو را دارد، خاطرنشان کرد: با احتساب پارکینگ های خصوصی و عمومی و داخل و اطراف شهر ظرفیت پارک ۲۷۰ هزار خودرو در مهران فراهم شده است‌.


#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است