استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست وبیناری ستاد مرکزی اربعین:

از اول صفر بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند/ بیش از نیمی از مترددین با خودروهای شخصی به مهران آمدند

از اول صفر بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند/ بیش از نیمی از مترددین با خودروهای شخصی به مهران آمدند

 هارمونی خدمت به زائران در استان و کشور ایجاد شده است ......

استاندار ایلام در نشست وبیناری ستاد مرکزی اربعین:
❑‌ از اول صفر بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند/ بیش از نیمی از مترددین با خودروهای شخصی به مهران آمدند/ زائران با خاطره خوب و به یاد ماندنی استان را ترک می‌کنند/ صدا و سیما و رسانه‌ها  به‌خوبی برای به تصویر کشیدن شکوه اربعین پای کار آمدند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و رییس ستاد اربعین استان روز جمعه ۱۰ شهریورماه در نشست وبیناری ستاد مرکزی اربعین که به ریاست دکتر میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور رییس ستاد اربعین برگزار شد، با اعلام این اینکه هیچ مشکلی برای تردد زوار عتبات عالیات از مرز مهران وجود ندارد، گفت: آنچه که زائر برای سفری راحت، ایمن و ارزان نیاز است با مساعدت‌ها و حمایت‌های ستاد مرکزی اربعین و همه عوامل ستاد اربعین استان و مردم فراهم شده است.


وی در ادامه تاکید کرد: همچنان در تمامی محورهای مواصلاتی استان تردد روان و مواکب با همت ظرفیت به زوار خدمات‌رسانی می کنند.

وی گفت: به لطف خداوند متعال زائران عتبات عالیات با خاطر خوب استان را ترک می کنند. 

وی با اشاره به اینکه هارمونی خدمت به زائران در استان ایلام و استان‌های زائر‌پذیر   ایجاد شده است، بیان داشت: از فراجا، راهور، راهداری کشور و صدا و سیما و رسانه‌ها که به مراتب بهتر  از سال گذشته در موضوع اربعین ورود کردند قدردانی می‌کنم.

رییس ستاد اربعین استان ایلام ادامه با اشاره تردد بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر عتبات عالیات از مرز مهران، گفت: از اول صفر تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند که از این میزان یک میلیون و ۳۵۶ هزار از طریق مرز مهران وارد کشور عراق شدند.

وی همچنین با اشاره به افتتاح فاز دوم پارکینگ بزرگ اربعین با حضور وزیر کشور، گفت: با افتتاح فاز دوم پارکینگ اربعین و با  احتساب پارکینگ عمومی و خصوصی داخل شهر هم اکنون ظرفیت پارک بیش از ۲۷۰ هزار خودرو در مهران مهیا شده است.

استاندار ایلام همچنین به افتتاح تقاطع غیر همسطح ورودی شهر ایلام با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان اشاره و تصریح کرد: در ایام اربعین همواره شاهد گره ترافیکی در ورودی شهر مهران بودیم که با افتتاح تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهران گره‌های ترافیکی این مسیر برطرف شد‌.

وی بیان داشت: با وجود ظرفیت بالای ایجاد شده در شهر مهران برای پارک خودرو، از اول صفر تاکنون بیش از نیمی از زائرانی که از طریق مرز مهران وارد کشور عراق شدند با ماشین شخصی وارد مهران شدند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به موج بازگشت زوار و با تاکید بر خدمات‌رسانی به زوار به ویژه در پایانه برکت، گفت: با تمهیدات اتخاذ شده زوار کمتر از یک ساعت در پایانه برکت از طریق اتوبوس‌ها به محل سکونت خود انتقال داده می شوند.

استاندار ایلام خواستار تقویت مواکب شد و تاکید کرد: مواکب با تمامی توان پای کار بودند و برای موج بازگشت زوار خواستاریم مواکب تقویت شوند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره حضور مسئولان ملی در مرز مهران و مطلع شدن از خدمات ارایه شده در مرز مهران به زوار، خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر وزیر  کشور، فرمانده  سپاه پاسداران و فرمانده کل فراجا با حضور پایانه مرزی مهران با زوار در خصوص خدمات ارایه شده گفتگو کردند که همه زوار از خدمات ارایه شده و زیرساخت‌ها اعلام رضایت داشتند.


#حیاتنا‌_الحسین
#ایلام_پایتخت_خادمین_سیدالشهداء
#مهران_دروازه_آسمان
#سفر_ایمن_ارزان_راحت

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است