استانداری ایلام

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی ایلام:

❑ از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد استفاده می‌شود/ زائر‌سرای ایلامیان در مشهد به‌عنوان یک الگو برای سایر استان‌ها مطرح است

❑ از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد استفاده می‌شود/ زائر‌سرای ایلامیان در مشهد به‌عنوان یک الگو برای سایر استان‌ها مطرح است


نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی ایلام:
❑ از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد استفاده می‌شود/ زائر‌سرای ایلامیان در مشهد به‌عنوان یک الگو برای سایر استان‌ها مطرح است/ اربعین امسال کار خدمات‌رسانی به زوار بسیار خوب بود و شاهد مشکلات سال‌های گذشته نبودیم/ از ستاد اربعین استان قدردانی می‌کنم/ مردم استان در اربعین امسال سنگ‌تمام گذاشتند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی ایلام روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه در نشست هماهنگی برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در شهر مشهد مقدس، گفت: از ظرفیت‌های مختلف از جمله ظرفیت خیرین و مردم برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد استفاده شود.

وی در ادامه افزود:  زائر‌سرای ایلامیان در مشهد به‌عنوان یک الگو برای سایر استان‌ها مطرح است و باید با هم‌افزایی و همکاری، همه تلاش کنیم که در اسرع زمان این پروژه‌ی مهم به سرانجام برسد و زائرین بتوانند از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار بیان داشت: ساخت زائرسرا برای همه‌ی اقشار استان لازم است و می‌طلبد تمامی افراد تاثیرگذار همت خود را برای بهره‌برداری از آن به‌کار بگیرند.


وی با اشاره به برگزاری کنگره‌ی اربعین، ضمن قدردانی از اعضای ستاد اربعین استان، گفت: اربعین امسال کار خدمات‌رسانی به زوار بسیار خوب بود و شاهد مشکلات سال‌های گذشته نبودیم.

امام‌جمعه‌ی ایلام اضافه کرد: از ستاد اربعین و مردم استان قدردانی می‌کنم، مردم استان نیز در اربعین امسال سنگ‌تمام گذاشتند.


🗓 چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
              ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌              
🆔  @ostandariilam1              :بله ‌‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است