استانداری ایلام

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه سه‌شنبه در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی

مهران دروازه‌ی آسمان‌هاست و ما هم به‌‌عنوان خدمتگزار، وظیفه داریم به زوار خدمت کنیم و مردم ایلام میزبانی شایسته بودند.

مهران دروازه‌ی آسمان‌هاست و ما هم به‌‌عنوان خدمتگزار، وظیفه داریم به زوار خدمت کنیم و مردم ایلام میزبانی شایسته بودند.

‌ دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام:

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه سه‌شنبه در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی «دل‌روشنی» از شبکه جهانی جام‌جم در گلزار شهدای گمنام شهر ایلام گفت: مهران دروازه‌ی آسمان‌هاست و ما هم به‌‌عنوان خدمتگزار، وظیفه داریم به زوار خدمت کنیم و مردم ایلام میزبانی شایسته بودند.


استاندار ایلام افزود: مجموع مترددین از ابتدای صفر تا ۲۷ صفر ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار نفر بود که در مجموع ۵۲ درصد زوار از مرز مهران تردد کردند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، استان ایلام استانی محوری و مهم در دوران دفاع مقدس بود و مردم این استان هیچ‌گاه میدان را خالی نکردند و در حال حاضر نیز میزبان شایسته زایرین عتبات عالیات هستند و ایلام قطب اربعین است. 

استاندار ایلام اضافه کرد: قریب به ۱۰ سال است که زوار از نقاط مختلف کشور از مرز مهران تردد می‌کنند و همواره بیشترین تردد از مرز مهران در مقایسه با دیگر مرزها به ثبت می‌رسد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: وظیفه داریم که سفری ایمن، راحت و ارزان را برای زواری که هر ساله مشتاقانه از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف می‌شوند مهیا کنیم که با کمک مردم این مهم محقق شده است.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: هم‌اکنون در خدمت مردم خونگرم و غیرتمند استان ایلام هستیم مردمی که هر ساله مهمان‌نوازی می‌کنند و میزبان زوار عتبات عالیات هستند و این یک موهبت الهی برای این مردم است.

❑‌دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام:

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه سه‌شنبه در برنامه‌ی زنده‌ی تلویزیونی 
«دل روشنی» از شبکه جهانی جام‌جم در گلزار شهدای گمنام شهر ایلام گفت: علی‌رغم همه‌ی تحریم‌ها و با وجود همه‌ی مشکلات ما پیروز جنگ هشت‌ساله در برابر دشمن شدیم که علت اصلی آن اخلاص و جهاد جوانان این مرز و بوم بود.


استاندار ایلام افزود: ضرورت دارد که  لحظه به لحظه‌ی دوران دفاع مقدس به رشته‌ی تصویر کشیده شود تا نسل جوان در جریان جان‌فشانی شهدا قرار گیرند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: آن‌چه که موجب پیروزی در این جنگ نابرابر شد عبور جوانان از نفس خود، و اخلاص آنان بود که برای پاسداری از خاک کشور جان خود را فدا کردند.

استاندار ایلام اضافه کرد: کلید واژه و شاه‌کلید پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ نابرابر، داشتن روحیه‌ی جهادی جوانان با اخلاص بود که لازم است این خاطرات و روایات برای نسل جوان بیان شود چرا که این خاطرات گنجینه‌ی دفاع مقدس است که باید ضمن حفظ، نشر داده شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های استان، گفت: تنوع آب و‌هوایی و سرسبزی این استان ، موجب شده است تا استان ایلام به عروس زاگرس معروف شود. ایلام بیست و دومین استان کشور  از نظر وسعت  و دارای ۱۲ شهرستان است و  دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه‌ی نفت، گاز و پتروشیمی است  و تولید روزانه ۱۴۸ هزار بشکه نفت غرب کشور، مربوط به استان ایلام است.


نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: استان ایلام در حوزه‌ی گردشگری، دامپروری، آبزیان و کشاورزی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و مهیای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف است.

استاندار ایلام در ادامه اعلام کرد: فاز نخست سامانه‌ی گرمسیری در استان ایلام به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با افتتاح فاز اول و دوم آن به ۱۸ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی آب‌رسانی می‌شود.

وی اعلام کرد: ۱۵۰ طرح بی‌نام در استان وجود دارد که با ورود سرمایه‌گذاران، این طرح‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی و تلاش می شود موانع اجرایی نیز بر سر راه سرمایه‌گذاران برطرف شود.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: در دولت نهم به‌عنوان فرماندار تویسرکان و سپس معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام شدم.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: سپس با اعتماد مردم توانستم نماینده‌ی مردم نهاوند در دهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی شوم و پس از آن در دولت سیزدهم بعنوان استاندار ایلام خادم مردم استان هستیم و در این استان که پایتخت خادمان سید الشهدا ( ع ) است  افتخار خدمت پیدا کردیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است