استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در آیین واگذاری ۳۳۳ قطعه زمین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:

❑‌تحقق برنامه‌های نهضت ملی مسکن و اجرای قانون جوانی جمعیت در حوزه مسکن از ماموریت‌های مهم‌ معاونت امور عمرانی استانداری است/

❑‌تحقق برنامه‌های نهضت ملی مسکن و اجرای قانون جوانی جمعیت در حوزه مسکن از ماموریت‌های مهم‌ معاونت امور عمرانی استانداری است/

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در آیین واگذاری ۳۳۳ قطعه زمین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:
❑‌تحقق برنامه‌های نهضت ملی مسکن و اجرای قانون جوانی جمعیت در حوزه مسکن از ماموریت‌های مهم‌ معاونت امور عمرانی استانداری است/ جمعیت جوان و پویا یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت هر کشور است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز پنج‌شنبه ۶ مهرماه در آیین  واگذاری ۳۳۳ قطعه زمین ماده( ۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سالن همایش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهر ایلام که با حضور معاون  وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، «تحقق برنامه‌های نهضت ملی مسکن» و «اجرای قانون جوانی جمعیت در حوزه مسکن» را  از ماموریت اصلی معاونت امور عمرانی استانداری ذکر کرد و گفت: دولت سیزدهم در بحث نهضت ملی مسکن به وعده‌های خود عمل کرده است‌‌ و در بحث اجرای برنامه‌های قانون جوانی جمعیت نیز در این استان امروز شاهد واگذاری ۳۳۳ قطعه زمین ماده (۴) قانون جوانی جمعیت هستیم.

وی افزود: علاوه بر اینکه امروز ۳۳۳ قطعه زمین طی آیینی به واجدین شرایط واگذار می شود  بیش از  ۳۳۳ قطعه زمین دیگر  قرارداد واگذاری آن منعقد شده است و شاهد یک تحرک خوب در حوزه مسکن هستیم.

هژبری در ادامه افزود: بعد از کنگره اربعین، رسالت مهم حوزه معاونت امور عمرانی استانداری بحث مسکن است و خوشبختانه تمامی تکالیف اداره کل راه و شهرسازی در خصوص ماده(۶) و (۱۰) قانون جهش تولید با قدرت و حاکمیت اعمال شده است و زمین‌های مازاد به تصویب رسیده، ما حمایت کردیم که این زمین‌ها برای بحث نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی بر لزوم اجرای برنامه‌های قانون جمعیت بعنوان یکی ضرورت‌های مهم در کشور تاکید کرد و گفت:  یکی از مولفه‌های قدرت هر کشور جمعیت آن کشور است و توسعه و اقتدار هر کشور بدون جوانی جمعیت معنا و مفهوم ندارد.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد:  برای اجرای برنامه‌های هدفمند هر کشور به سرمایه انسانی پویا و بالنده نیاز است که با وجود جوانان باانگیزه و توانمند چرخ‌ دنده‌های توسعه آن کشور به حرکت درمی‌آید و آن کشور در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: مسایل جوانان از جمله تحصیل، اشتغال و مسکن باید در دستور کار قرار دارد که در حوزه مسکن و قانون جمعیت و جوانی با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شاهد تحقق برنامه‌ها هستیم.

لبخند رضایت بر سیمای مقام معظم رهبری و رضایتمندی زوار عتبات عالیات بهترین پاداش برگزاری باشکوه کنگره اربعین است/ اربعین محور وحدت و همدلی است    

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود به موضوع اربعین اشاره و با قدردانی از دست‌اندرکاران این کنگره بزرگ، گفت: از کسانی که در اربعین ما را یاری کردم و با تلاش همه‌جانبه خود موجب شدند این کنگره بزرگ و جهانی باشکوه برگزار شود قدردانی می کنم که نتیجه آن لبخند رضایت بر سیمای مقام معظم رهبری و رضایتمندی زوار عتبات عالیات بود.

وی اربعین را محور وحدت و همدلی برشمرد و تاکید کرد: در اربعین امسال مدیران و معاونین دستگاه‌های‌اجرایی مرتبط با اربعین، مردم، روحانیت و بسیجیان، نیروهای انتظامی، پلیس راه، ارتش با همه توان پای کار آمدند که جای قدردانی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به اقدامات و تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های زیرساختی در اربعین اشاره کرد و گفت: اجرای ۵ هزار کیلومتر خط‌کشی، چهار بانده شدن مسیر ایلام _ مهران، پایان عملیات احداث تونل دوم اربعین، تردد اضطراری از تونل شماره یک اربعین، افتتاح پل صلواتی، اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت و  نصب ۳۰ هزار علائم در محورهای پنج‌گانه اربعین بخشی از اقدامات انجام شده حوزه زیرساخت در اربعین است.

مهندس هژبری با اشاره به چهار‌بانده شدن مسیر ایلام - مهران و سهولت تردد در این مسیر و سایر محورهای مواصلاتی حوزه اربعین استان، گفت: امسال اربعین همه شاهد بودیم که در مسیر ایلام - مهران و سایر مسیرهای اربعین هیچگونه ترافیکی نداشتیم.

وی تاکید کرد: با چهار بانده شدن مسیر ایلام - مهران  تلفات جاده‌ای در این مسیر ۴۰ درصد کاهش یافت و در ایام اربعین  تنها یک مورد تصادف منجر به فوت در این مسیر به ثبت رسید که آن هم در اثر خواب‌آلودگی راننده بود.

معاون استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: تلاش‌ها و پیگیرهای لازم برای چهاربانده شدن مهران - دهلران - اندیمشک بعنوان یکی از مسیرهای حادثه‌خیز و  مسیر  مهران و ملکشاهی در دستور کار است.

🗓 پنجشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄    
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است