استانداری ایلام

استاندار ایلام

ایمان و استقامت رزمندگان، اعتلای ارزش‌های دینی و وحدت بین نیروهای مسلح شاه‌کلید موفقیت پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت‌ساله بود

ایمان و استقامت رزمندگان، اعتلای ارزش‌های دینی و وحدت بین نیروهای مسلح شاه‌کلید موفقیت پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت‌ساله بود

استاندار ایلام:
❑‌ ایمان و استقامت رزمندگان، اعتلای ارزش‌های دینی و وحدت بین نیروهای مسلح شاه‌کلید موفقیت پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت‌ساله بود/ ایران مقتدر و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص ) آرمان مهم شهدای عزیز بود/ امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهداست  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنج‌شنبه ۶ مهرماه در آیین مهمانی لاله‌ها هم‌زمان با هفته‌ی دفاع مقدس که در گلزار شهدای صالح‌آباد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس گفت: هفته‌ی دفاع مقدس را خدمت همه‌ی ایثارگران و رزمندگان تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه همچنین ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی وحدت نیز افزود: این مکان مقدس است چرا که این مکان مزار شهدای والامقام و عزیز است. شهدا برای صیانت از اسلام، کشور، قرآن و ناموس مملکت به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند که ایران اسلامی سربلند و پیروز شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: علی‌رغم همه‌ی تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه‌ی دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس و با وجود پشتیبانی ۴۳ کشور و دشمنان داخلی از رژیم بعث و با بهره‌گیری از همه‌ی ساز و کارها، اما با کمک خداوند متعال و اخلاص جوانان؛ پیروز جنگ، جمهوری اسلامی ایران بود. 

وی اضافه کرد: ایمان و استقامت رزمندگان، اعتلای ارزش‌های دینی و وحدت بین نیروهای مسلح، شاه‌کلید موفقیت پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ هشت ساله بود. 


دکتر بهرام‌نیا  آرمان و اهداف مقدس شهیدان را «ایران مقتدر» و «اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص)» ذکر کرد و گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم راه شهدا را دنبال کنیم چرا که امنیت و آرامش امروز مردم  مرهون خون پاک شهداست. 

وی با اشاره به تدابیر حکمیانه‌ی مقام معظم‌رهبری در برهه‌های مختلف، گفت:  با رهبری حضرت امام‌خامنه‌ای«مدظله‌العالی» کشور در همه‌ی حوزه‌ها؛ در عرصه‌ی هوافضا، پزشکی و نظامی و دیگر حوزه‌ها سرآمد منطقه است. امروز تحریم‌ها بیش از گذشته است اما به لطف خداوند متعال، تدابیر مقام معظم‌رهبری و برکت خون شهدا، ‌تحریم‌ها بی‌اثر شده است.

استاندار ایلام با اشاره به سخنان سردار حاجی‌زاده فرمانده‌ی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: سردار حاجی‌زاده عنوان داشتند:«امروز قدرت ما فرامنطقه‌ای است و پهبادهای ما دارای ماموریت نظامی و غیرنظامی هستند، هیچ محدودیتی در شناسایی ندارند و این اقتدار نظام را می‌رساند».

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار نداشت به‌طور قطع کشور تجزیه می‌شد، که به برکت این همدلی و انسجام، کشور قدرتمندی در جهان هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: امروز پرچم دفاع از اسلام و انقلاب در دست مقام معظم‌رهبری است و امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم‌.


🗓 پنج‌شنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌  
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است