استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

⭕️آئین تکریم و معارفه مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام برگزار شد

⭕️آئین تکریم و معارفه مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام برگزار شد

⭕️آئین تکریم و معارفه مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام برگزار شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام: 
❑‌فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است/ مشارکت مردم در امورات اجتماعی و فرهنگی راهگشاست 


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام که با حضور جمعی از مدیران کل ستادی استانداری در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: چرخش مدیریت یک امر طبیعی و بدیهی است بطوری‌که با هر تغییر یک فضای جدیدی ایجاد می‌شود و این تغییر منجر به پویایی مجموعه هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریتی یک روال مرسوم است، اظهار کرد: «مسئولیت» در نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها به منزله «ریاست» نیست، بلکه به صورت ویژه پذیرفتن «امانت» و خود را آماده کردن برای پاسخگویی در آن حوزه است. 

حسنی با بیان اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، افزود: اساس پذیرفتن مسئولیت بر همین اساس بوده ضمن آنکه «امانت‌داری» و انجام امورات محوله و مأموریت‌ها نیز باید به نحو احسن انجام گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: حوزه اجتماعی از حوزه‌های مهم، حساس است و ابعاد کار در این حوزه چندوجهی است، لذا داشتن برنامه منسجم در چارچوب سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور، اشراف بر محیط‌های فرهنگی و اجتماعی و مرتبط و هماهنگ کردن اجزا با هم برای رصد مسائل و همچنین ارائه راهکار برای نیازمندی‌ها، از ضروریات کار در این حوزه است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه، به موقع پاسخ دادن به نیازها است که لازم است در شناسایی نیازها و آسیب‌ها و ارائه راهکار لازم برای حل آنها برنامه داشت، استفاده از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و سازمان‌های مردم‌نهاد هم مورد توجه است.

حسنی با بیان اینکه مشارکت مردم در امورات اجتماعی و فرهنگی راهگشا خواهد بود، اضافه کرد: توجه به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف و ارتباط تنگاتنگ و سازنده با مجموعه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت در این حوزه اثرگذار باشد.

وی در ادامه با قدردانی از مجموعه تلاش‌های مدیریت اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: متناسب با اعتبارات برنامه‌های مناسبی در این حوزه انجام گرفته است اما به دلیل اینکه عرصه کار عرصه وسیعی است، انتظار می‌رود با گستره بیشتری و با همکاری سایر دستگاه‌هایی که در این راستا تکلیف دارند، اقدامات بیشتر و بهتری هم صورت گیرد.

معاون استاندار ایلام در پایان با تقدیر از زحمات آقای پیش‌بهار و تلاش‌های انجام گرفته در طی این مدت گفت: آقای مهدوی از چهره‌های شناخته شده در سطح استان است که تجارب خوبی در حوزه اجتماعی و فرهنگی دارد، امید است با استفاده از دانش‌ و تجربه آقای مهدوی شاهد موفقیت‌های بیشتر در این عرصه باشیم.

گفتنی است، در این آئین «ابوالحسن مهدوی» به عنوان سرپرست «دفتر امور اجتماعی و فرهنگی» استانداری معرفی و از زحمات «محمد پیش‌بهار » مدیرکل سابق نیز قدردانی بعمل آمد.


🗓️ | چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است