استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️ نام فراجا (نیروی انتظامی) ارمغان نظم و امنیت در جای جای ایران اسلامی است

✔️ نام فراجا (نیروی انتظامی) ارمغان نظم و امنیت در جای جای ایران اسلامی است

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی فراجا

استاندار ایلام:
✔️ نام فراجا (نیروی انتظامی) ارمغان نظم و امنیت در جای جای ایران اسلامی است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقویم ملی، ۱۳ مهر به عنوان روز فراجا(نیروی انتظامی) نام‌گذاری شده است. سبز قامتانی که با حضور مقتدرانه‌ی خود، ارمغان‌آور امنیت و آرامش در جای جای کشور عزیزمان ایران سرافراز گشته‌اند. سربازان جان بر کفی که همواره آسایش و آرامش خود را فدای آسایش و امنیت این سرزمین نموده‌اند. امروز در سایه‌ی تلاش و فداکاری شبانه‌روزی این عزیزان است که فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه در کشور و استان عزیز ایلام مهیا شده است. 

مجموعه‌ی خدوم انتظامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یار و یاور مردم و حافظ مطمئن نظم و امنیت و مظهر اقتدار ایران اسلامی است. این نیروی پرتوان امروز با بهره‌مندی از ظرفیت بالای خود، نقش بارزی در برقراری نظم و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور دارد و در امور مختلف چون حماسه‌ی بزرگ اربعین‌حسینی، انتخابات، همراهی و کمک در حوادث و بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و مبارزه با کرونا و ... یار و همراه همیشگی مردم و دیگر مسئولان است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای عرصه‌ی نظم و امنیت و تبریک هفته‌ی فراجا، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان و مجموعه‌ی خدوم و زحمت‌کش انتظامی استان ابراز می‌نمایم و برای همه‌ی این عزیزان در سایه‌ی رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت در جامعه، موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است