استانداری ایلام

استاندار ایلام

تاکید استاندار ایلام بر آمادگی همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان

تاکید استاندار ایلام بر آمادگی همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان

تاکید استاندار ایلام بر آمادگی همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان 

استاندار ایلام: 
❑‌ لایروبی و بررسی وضعیت آبراهه‌ها با جدیت در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد/ تخطی از مصوبات ستاد بحران، ترک فعل محسوب می شود/ در بحث ستاد بحران، سهل‌انگاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه پس از حضور در نشست وبیناری آغاز عملیات طرح‌های آبخیزداری با حضور معاون اول رییس جمهور، سپس در نشست هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد بحران  استان، با تاکید بر بر این نکته که باید با خطرات احتمالی ناشی از بارش‌های سیل‌آسای پیش‌رو، بحث «پیشگیری» در دستور کار قرار گیرد، گفت: شرح وظایف دستگاه‌های عضو ستاد اعلام شده و باید همه‌ی مدیران این حوزه طبق زمان‌بندی تعیین شده به وظایف خود عمل کنند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: تخطی از مصوبات ستاد بحران ترک فعل محسوب است، بنابراین باید در حوزه‌ی ستاد بحران که بسیار مهم و حیاتی است همه‌ی مدیران آمادگی کامل داشته باشند.

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران برای بارش‌های پاییزی و احتمال وقوع سیلاب در آمادگی کامل باشند چراکه تخطی از مصوبات ستاد بحران، ترک فعل محسوب می شود و در این راستا سهل‌انگاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

استاندار ایلام گفت: پس از پایان مهلت ۱۰ روزه برای لایروبی مسیل‌های سطح شهر و پاک‌سازی مسیرهای محل عبور سیلاب، وضعیت گذشته و فعلی مسیل‌ها و همچنین  اقدامات انجام شده طی این مدت تهیه و به‌صورت مصور در نشست ارایه شود.

گفتنی است  با توجه به اخطارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در استان، با تاکید دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، لایروبی مسیل‌های سطح شهر و پاک‌سازی مسیرهای محل عبور سیلاب از نخاله‌های ساختمانی از ۸ مهرماه به مدت ۱۰ روز در دستور کار قرار گرفته است.

🗓 پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است