استانداری ایلام

حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار:

از تلاش‌های صورت گرفته در اربعین قدردانی می‌کنم/ حضور میدانی استاندار ایلام و معاونین در ایام اربعین آثار و برکات خوبی داشت

از تلاش‌های صورت گرفته در اربعین قدردانی می‌کنم/ حضور میدانی استاندار ایلام و معاونین در ایام اربعین آثار و برکات خوبی داشت

⭕️قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضور میدانی استاندار ایلام و معاونین در اربعین


حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار: 
❑‌ از تلاش‌های صورت گرفته در اربعین قدردانی می‌کنم/ حضور میدانی استاندار ایلام و معاونین در ایام اربعین آثار و برکات خوبی داشت/ نقش اربعین در زمینه‌سازی ظهور امام زمان ( عج) تبیین شود 


📲به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز شنبه ۱۵ مهر‌ماه در آیین تجلیل از موکب‌داران و خادمان اباعبدالله‌الحسین(ع) در مصلی شهر ایلام که با حضور استاندار ایلام، معاون عمرانی وزیر کشور، دکتر قنبری تحلیل‌گر و پژوهشگر برجسته کشور، مدیران، مسئولان و خادمان اربعین حسینی برگزار شد، از تلاش‌های صورت گرفته در ایام اربعین قدردانی کرد.

وی گفت: از استاندار ایلام و ستاد مرکزی و استانی که زحمت کشیدند، قدردانی می‌کنم، خصوصاً حضور میدانی استاندار ایلام و معاونین در ایام اربعین که آثار و برکات خوبی هم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های مربوط به تکمیل زیرساخت‌های استان استمرار داشته باشد و زیرساخت‌ها متناسب با حضور زائران فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: زمانی دغدغه مسئولان در اربعین برای اسکان، تغذیه و امنیت زوار بود اما اکنون این فصل را پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: در همین راستا دغدغه‌ها باید فراتر شود و موکب‌داران، ستاد مرکزی اربعین و مسئولان باید بر اهداف قیام امام حسین(ع) متمرکز شوند و نقش اربعین در زمینه‌سازی ظهور امام زمان ( عج) را تبیین کنند، تک‌تک موکب‌ها باید مصلای نماز باشند.


حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار عنوان کرد: حرکات خوبی امسال آغاز شد و از مجموعه ستاد اربعین استان، مسئولان و اصحاب رسانه قدردانی می‌کنم.

وی تأکید کرد: لازم است شهرک اربعین هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد و لازم است در این شهرک توجه لازم به فضای تبلیغی اربعین بشود.


🗓 شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است