استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

❑‌ عملیات «طوفان‌الاقصی» فصل جدیدی از قدرت و توانمندی بالای جبهه مقاومت را نشان داد/ اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی خنثی‌کننده تهاجمات فرهنگی دشمن است

❑‌ عملیات «طوفان‌الاقصی» فصل جدیدی از قدرت و توانمندی بالای جبهه مقاومت را نشان داد/ اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی خنثی‌کننده تهاجمات فرهنگی دشمن است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌ عملیات «طوفان‌الاقصی» فصل جدیدی از قدرت و توانمندی بالای جبهه مقاومت را نشان داد/ اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی خنثی‌کننده تهاجمات فرهنگی دشمن است


📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز یکشنبه ۱۶ مهرماه در همایش یاوران وقف ‌و آیین تجلیل از فعالان مواکب اربعین حسینی در هیات امنای بقاع متبرکه استان، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیران استانی برگزار شد با اشاره به فعالیت خودجوش محبان اهل‌بیت‌(ع ) در مواکب، گفت: این فعالیت‌ها به واسطه افراد خداجو صورت می‌پذیرد که فضای استان به برکت وجود این عزیران معنوی و الهی است. 

وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از خادمان زوار اباعبدالله الحسین(‌ع ) و موکب‌داران که روز گذشته در مصلای شهر ایلام برگزار شد، افزود: خوشبختانه این آیین مورد رضایت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام قرار گرفت.

حسنی همچنین به دغدغه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خصوص لزوم توجه به مسایل فرهنگی و معرفت‌افزایی در اربعین اشاره کرد و افزود: در اربعین امسال در همه مواکب استان نماز‌های پنج‌گانه بصورت جماعت اقامه و به مسایل فرهنگی و تبلیغات محیطی به صورت ویژه توجه شد.

وی با تاکید بر استمرار فعالیت‌های و برنامه‌های فرهنگی در استان، بیان داشت: به دلیل عشق و علاقه بالای مردم استان به اهل بیت(ع )، این استان بسترهای لازم را برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و دینی دارد که علرغم تهاجم فرهنگی دشمن، اما همچنان اصالت دینی و مذهبی مردم استان حفظ شده است. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: ما امید داریم فضای معنوی که در  استان و کشور ایجاد شده بتواند تهاجمات فرهنگی دشمن را خنثی کند.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: سال به سال تعداد  فعالان قرآنی و کسانی که در بین مواکب به‌صورت خودجوش فعالیت می‌کنند بیشتر می‌شو‌د.

وی با تاکید بهسازی مساجد و پایگاه‌های مقاومت در استان، یادآور شد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان بحث توجه به ساخت اماکن مذهبی و ساماندهی این اماکن در استان در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات روز گذشته جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: این شرایط نویدبخش تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است، بعد از توافق برجام، رژیم اسرائیل اعلام کرد جنگ بین ایران و اسراییل رخ نمی‌دهد و امنیت ۲۵ سال آینده آنان تضمین خواهد شد که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند: «اولاً اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاالله با توفیق الهی تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت، ثانیاً در این مدت هم روحیه‌ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت‌».

وی با بیان اینکه تحولات روزهای گذشته نوید‌بخش تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: طی ۷۵ سال گذشته تاکنون چنین عملیاتی از سوی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی صورت نگرفته است چراکه این عملیات  همه محاسبات رژیم اسراییل را بر هم زد و فصل جدیدی از قدرت و توانمندی بالای جبهه مقاومت را نشان داد.

گفتنی است در پایان این همایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از برگزیدگان چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان تجلیل شد.

🗓 یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است