استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

❑رسانه‌ها با جهاد تبیین زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

❑رسانه‌ها با جهاد تبیین زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام: 
❑رسانه‌ها با جهاد تبیین زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

 

 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز شنبه ۲۵ مهر‌ماه در نشست با بانوان خبرنگار استان به جایگاه رسانه‌ها در مدیریت افکار عمومی اشاره کرد و گفت: اگر چه برای رسانه‌ها اهمیت سرعت در انتشار اخبار بالا است اما باید در انتشار اخبار اولویت درج خبر مهم و نوع استفاده از کلمات دقت کنند تا بار روانی بر جامعه تحمیل نشود.

وی اظهار کرد: جامعه به نقد منصفانه همراه با راهکار نیاز دارد و رسانه‌ها در این خصوص نقش بیشتر و پررنگ‌تری دارند.

حسنی با اشاره به اینکه استان ایلام فرصت‌های زیادی برای رشد و توسعه دارد، اظهار کرد: توسعه، پیشرفت و اعتلای استان و ارزش‌های کشور خواسته همگانی است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، گفت: ۳۲ هکتار زمین برای ایجاد پارک ویژه بانوان در نظر گرفته شده که در دور دوم سفر اعتبارات احداث آن تخصیص می یابد.

حسنی با بیان اینکه نیازها و مطالبات زنان استان احصا شده است، ادامه داد: یکی دیگر از خواسته های بانوان ایجاد سالن گ‌های ورزشی خاص آنها است.

وی در مورد محل اسکان خبرنگاران ایام اربعین در مهران، گفت: ایجاد یک اقامتگاه ویژه خبرنگاران در ۲ بخش آقایان و بانوان در پایانه مرزی مهران برای سال‌های آینده در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسائل و موضوعات به درستی تبیین نشود به مرور زمان به ضد‌ارزش ناهنجاری تبدیل خواهد شد، گفت: تبیین درست موضوعات برای افکار عمومی باید با مشورت صاحب‌نظران از جمله اصحاب رسانه صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه در جامعه نباید برای آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی قبح‌شکنی صورت گیرد، افزود: نباید اجازه داد ناهنجاری‌ها تبدیل به موضوعات عادی شود، چرا که عادی انگاری ناهنجاری‌ها باعث ازدیاد تدریجی آنها و در نتیجه رشد اضطراب و استرس در بین جامعه می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه با محکومیت کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه نیز گفت: رسانه‌ها باید از شعارهای مدعیان حقوق بشر در دفاع از ملت‌ها پرده‌بردای کنند و به موضوع این روزهای غزه به طور ویژه بپردازند، اسرائیلی‌ها جنایتهاشان را با اهرم رسانه پوشش می‌دهند و جنگ روانی را بر عهده رسانه ها سپرده است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه پیش ثبت‌نام متقاضیان انتخابات دوازهم مجلس شورای اسلامی۳۰۰ درصد رشد داشته است، گفت: ثبت نام بانوان استان در مرحله پیش‌ثبت‌نام ۸ درصد بوده است.

فرشید زرگوش اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت چهار مولفه مهم انتخابات است و مشارکت همه اقشار و گروه های مردم فارغ از هر گرایش سیاسی و فکری پایه انقلاب را مستحکم‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید عالمانه و آگاهانه باشد، از رسانه‌ها خواست کارکرد فعالیت‌ها، وظایف و ماموریت های مجلس شورای اسلامی را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

🗓 شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است