استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به تکالیف خود در خصوص قانون «جوانی جمعیت» عمل کنند

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به تکالیف خود در خصوص قانون «جوانی جمعیت» عمل کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام: 
❑ دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به تکالیف خود در خصوص قانون «جوانی جمعیت» عمل کنند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز دوشنبه ۸ آبان ماه در نشست ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام گفت: اقداماتی در رابطه با اجرایی کردن قانون جوانی خانواده و جمعیت در دست اقدام است و همه دستگاه‌های اجرایی باید به تکالیف خود در این رابطه عمل کنند.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این قانون نقش مهمی در جوانی جمعیت ایفا خواهد کرد، افزود: امتیازات ویژه‌ای همچون پرداخت تسهیلات با سود کم و اختصاص زمین نیز به منظور حمایت از جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است.

حسنی با تأکید بر افزایش میزان موالید در سطح استان با ارائه راهکارهای لازم، خاطرنشان کرد: فرزند‌آوری در استان و کشور به عزم جدی و فرهنگ‌سازی با مشارکت بخش‌های مختلف نیاز مبرم دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خواستار نقش‌آفرینی رسانه‌ها در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد و گفت: باید از طریق فضای مجازی، رسانه‌ها و صدا و سیما، مردم را از خدمات و مشوق‌های که برای فرزند آوری و ازدواج در نظر گرفته می‌شود را مطلع کرد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه بانک‌ها به وظایف خود در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عمل کنند، ادامه داد: بانک‌های خصوصی نیز هم‌راستا با قانون حمایت از جوانی جمعیت برای پرداخت تسهیلات فرزندآوری باید همکاری لازم را داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است