استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:

❑ بهترین سند برای ادعاهای دروغین حقوق بشری جبهه استکبار، جنایت‌های آنان در غزه است

❑ بهترین سند برای ادعاهای دروغین حقوق بشری جبهه استکبار، جنایت‌های آنان در غزه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:
❑ بهترین سند برای ادعاهای دروغین حقوق بشری جبهه استکبار، جنایت‌های آنان در غزه است 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز شنبه در در یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان ایوان، گفت: امروز گفتمان حضرت امام خمینی ( ره )، رهبری و مسلمانان  به عنوان مدافع مظلومین در مقابل جنایت‌های استکبار ایستاده است.


وی اظهار داشت: شما عزیزان به خاطر شناختی که از جنایت‌های نظام سلطه و در رأس آن امریکا داشته اید، امروز به میدان آمده‌اید و یک بار دیگر انزجار خود را از نظام سلطه که کاری جز مظلوم‌کشی و حمایت از ظالمان ندارد به‌ صحنه آمده، که این حضور حماسی شما عزیزان جایی تقدیر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در بخش دیگر از سخنان خود بیان نمود: امروز شناخت دشمن بیش از هر زمانی دیگر برای ما اهمیت دارد، چرا که دشمن با رسانه‌های که در اختیار دارد و با شعارهای فریبنده اش خود را مدافع ملت‌ها، مدافع آزادی و مدافع حقوق بشر قلمداد می‌کند.

حسنی اضافه کرد: دشمن با عملیات روانی به دنبال تغییر نگرش در افکار عمومی ملت‌ها است، لذا شناخت ایده‌های دشمن، نقشه‌ها و توطئه‌هایی که در اتاق فکر آنها شکل می‌گیرد از اهمیت بالایی برخوردار است.
خصوصاً برای جوانان، نوجوانان و دانش آموزان عزیز که آینده کشور در دستان پرتوان آنها است.

وی گفت: در شرایط فعلی بهترین سند برای شناخت دشمن، همان کسانی که مدعی حقوق بشرند، جنایت‌های آنها در غزه است که امروز چگونه هزاران کودک بی‌گناه را به خاک و خون کشیده‌اند.


معاون استاندار ایلام همچنین اظهار داشت: امروز ابر قدرت دنیا امریکای جنایتکار بمب‌هایش را در غزه فرو می‌ریزد برای کشتن زنان و کودکان مظلوم، چه سندی از این بالاتر که گویای شیطنت‌های آنها که به دنبال تعیین منافع مالی خودشان هستند، امروز افکار عمومی دنیا به عینه می‌بینند جنایت‌های اسرائیل کودکش ، آمریکا و کشورهای غربی در حمایت از این جنایت‌ها را، و امروز گفتمان حضرت امام خمینی ( ره) ، مقام معظم رهبری و مسلمانان که از دل آن جبهه مقاومت شکل گرفت و بیرون آمد به عنوان مدافع مظلومین در مقابل جنایت‌های آنها ایستاده‌اند.

وی در پایان از حضور مردم که در هر شرایطی از انقلاب و گفتمان آن حمایت می کنند قدردانی کرد.

🗓  شنبه ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1          

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است