استانداری ایلام

در سفر استاندار ایلام به ملکشاهی عنوان شد:

✔️ قدردانی امام‌جمعه ملکشاهی از پیگیری‌های استاندار ایلام برای توسعه‌ی راه‌های این شهرستان

✔️ قدردانی امام‌جمعه ملکشاهی از پیگیری‌های استاندار ایلام برای توسعه‌ی راه‌های این شهرستان

 در سفر استاندار ایلام به ملکشاهی عنوان شد:
✔️ قدردانی امام‌جمعه ملکشاهی از پیگیری‌های استاندار ایلام برای توسعه‌ی راه‌های این شهرستان/عملیات چهارخطه کردن محور ایلام - ملکشاهی متناسب با تأمین اعتبار، مرحله به مرحله اجرا می‌شود 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در جریان سفر دکتر حسن بهرام نیا به ملکشاهی، حجت‌الاسلام حسینی احمدفداله امام‌جمعه‌ی این شهرستان از تلاش‌های استاندار ایلام به منظور هماهنگی برای حضور و بازدید وزیر راه و شهرسازی از وضعیت راه‌های این شهرستان قدردانی کرد.

امام‌جمعه‌ی ملکشاهی در ادامه خواستار تأمین اعتبار این پروژه شد و گفت: اجرای این پروژه نیاز شهرستان است و در توسعه‌ی آن نیز اثر مستقیم دارد. 

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز با اشاره به قول مساعد وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با محور مذکور گفت: انشاءالله در صورت تامین اعتبار، این محور در آینده چهارخطه می‌شود اما این کار به مرور زمان و متناسب با تأمین اعتبار به‌صورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۲ و نیم کیلومتر از محور ارکواز به ایلام و چهار کیلومتر از سه‌راهی ملکشاهی به سمت ارکواز به مناقصه گذاشته شده است.

🔹 بر اساس این گزارش در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان ایلام، پس از درخواست دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام برای بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور مهران - ملکشاهی- ایلام، این بازدید انجام شد و در جریان این بازدید امام جمعه، فرماندار و جمعی از بزرگان شهرستان ملکشاهی خواستار چهارخطه کردن مسیر ایلام - ملکشاهی شدند که با پیگیری و درخواست استاندار ایلام، دکتر بذرپاش قول مساعد داد که اعتبار این مسیر ۲۵ کیلومتری تأمین شود.

🔸 لازم به ذکر است، برای تسریع در تکمیل این پروژه، باید کل ۲۵ کیلومتر مسیر ایلام - ملکشاهی رفع معارض شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است