استانداری ایلام

استاندار ایلام

مهمترین رسالت شورای روابط عمومی‌ و شورای اطلاع‌رسانی، راهبری افکار عمومی در بستر فضای مجازی است

مهمترین رسالت شورای روابط عمومی‌ و شورای اطلاع‌رسانی، راهبری افکار عمومی در بستر فضای مجازی است

استاندار ایلام: 
❑‌مهمترین رسالت شورای روابط عمومی‌ و شورای اطلاع‌رسانی، راهبری افکار عمومی در بستر فضای مجازی است/ اقدامات دولت، هنرمندانه تبیین شود/ برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی سواد رسانه‌ای از الزامات است/ عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار گیرد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام گفت: نقش روابط عمومی‌ها در شکوفایی دستگاه‌های اجرایی نقش غیرقابل انکاری است و بعنوان هماهنگ‌کننده بین همه اعضاء ایفای نقش می‌کند تا در نهایت محصول خوبی را ارائه دهند.

وی اظهار کرد: اگر اقداماتی که توسط دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها صورت می‌گیرد به نحو مطلوب و شایسته‌ای توسط روابط عمومی‌ها بیان شود، بر جامعه مخاطب هم تاثیرگذار است و رضایتمندی جامعه مخاطب خود را هم در پی خواهد داشت.

دکتر بهرام‌نیا افزود: کارهای بزرگی در دولت سیزدهم در سراسر کشور صورت گرفته و سفرهای استانی ریاست محترم جمهور و بهره‌برداری از طرح‌های زیرساختی و مهم در جریان این سفرها، مهر تأییدی بر این ادعا است.

استاندار ایلام ادامه داد: چنین عملکردی بدون شک نیاز به روحیه جهادی دارد و گویای این است که دولت صادق است و شب و روز جهادگونه تلاش می‌کند، امروز سفرهای استانی در شرایطی به‌صورت دو روزه برگزار می‌شود که روز بعد از این سفرها هم جلسات پیگیری با موضوعات دیگر از سوی ریاست جمهور در مرکز برگزار می‌شود و این جز عشق به مردم نیست.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهتمام دولت برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های نیمه تمام ادامه داد: تبیین چنین خدماتی با چنین رویکردی برای جامعه از ضروریات است که در راستای امیدآفرینی و نشاط تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر این مطلب که بیان خدمات دولت اعتلای نظام است، اضافه کرد: کشورهای غربی به دنبال مطرح کردن این موضوع هستند که نظام اسلامی توان مدیریت جامعه را ندارد در حالی که با گذشت ۴۴ سال از عمر با برکت این نظام و با وجود تهدیدات و تحریم‌ها، مشکلات یکی پس از دیگری حل شده است و نشان دهنده آن است که نظام مدیریتی در ایران اسلامی قوی است.

دکتر بهرام‌نیا با تأکید بر اینکه اقدامات دولت فارغ از هر گونه سلیقه‌ای به مردم بیان شود، گفت: وظایف روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی از اقدامات دولت و حمایت از اقداماتی است که توسط دولت صورت گرفته است و باید حسب وظایف قانونی، عملکرد دولت را هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار ایلام با تأکید بر تقویت سواد رسانه‌ای رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها اظهار کرد: در برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای، باید از اساتید برجسته و خوشنام استفاده شود و اعتبارات برگزاری این دوره‌ها نیز تأمین خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید پای کار باشند و خدمات دولت را بیان کنند و به سمع مردم برسانند، افزود: روابط عمومی ها از نگاه مسولان ارشد استان جایگاه ویژه ای دارند و لازمه آن این است که با شورای اطلاع رسانی هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: هماهنگی این دو شورا در راستای اطلاع رسانی خدمات دولت به نفع توسعه استان و صلاح استان است و نقش مهمی در سیاست گذاری‌ها دارد.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با تاکید بر ایجاد شور و نشاط در انتخابات پیش رو و تمرکز دشمن بر روی آن، ادامه داد: رسانه ها و روابط عمومی ها تا زمان برگزاری انتخابات وظیفه و رسالت خطیری بر عهده دارند که در امنیت و سلامت و مشارکت تاثیرگذار است.

استاندار ایلام عنوان کرد: مهم‌ترین رویکرد شورای روابط عمومی‌ها و شورای اطلاع‌رسانی رصد و راهبری افکار عمومی در بستر فضای مجازی است که از وظایف عمده این دو شورا محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر ایجاد دبیرخانه مستقل برای هماهنگی بیشتر بین دو شورا، بر برگزاری این جلسات بصورت ماهانه تأکید و گفت: عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی توسط این دو شورا مورد ارزیابی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید از کسانی باشند که گفتمان دولت را قبول داشته باشند، افزود: هیچ گونه کم‌کاری در دفاع از عملکرد دولت پذیرفتنی نیست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است