استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

❑ اقدامات بنیاد «انصار الانصار» در شناسایی ایثارگران‌خاص و ارائه خدمات به آنها ستودنی است

❑ اقدامات بنیاد «انصار الانصار» در شناسایی ایثارگران‌خاص و ارائه خدمات به آنها ستودنی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
❑ اقدامات بنیاد «انصار الانصار» در شناسایی ایثارگران‌خاص و ارائه خدمات به آنها ستودنی است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه در نشست هماهنگی بنیاد انصار‌ الانصار، گفت:  
از  تلاش‌ها و اقدامات این بنیاد قدردانی می‌کنم که پس از  شناسایی ایثارگران ویژه و خاص، به آنان خدمات متنوع و متفاوتی ارائه می‌دهد‌.

وی افزود: این بنیاد پس از شناسایی ایثارگران و سپس به آنان خدمات مورد نیاز ارائه می‌دهد که این خدمات بسیار قابل تقدیر است.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: این بنیاد خالصانه در سطح کل کشور وارد عرصه شدند و تاکنون کارهای قابل توجه و شایسته‌ای انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل همه‌جانبه  دستگاه‌ها با این بنیاد، گفت: با همکاری دستگاه‌ها، نهاد و سازمان‌ها، اهداف این بنیاد در شناسایی و ارایه خدمات به ایثارگران خاص محقق می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رحمانی، گفت: شهید شیرعلی رحمانی اسوه صبر، مقاومت، ایثار و شهادت بود که پس سالها تحمل رنج ناشی از جراحت‌های به‌جا‌مانده از جبهه که از ناحیه دو چشم نابینا و یک دست و یک پایش نیز قطع بود به فیض شهادت نائل شد که به روح این شهید بزرگوار و همه شهدا درود می‌فرستیم‌.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بنیاد غیردولتی انصار الانصار نیز در این نشست گفت: این بنیاد غیر دولتی و مردمی سال ۹۱ با هدف شناسایی ایثارگران دارای شرایط ویژه و خاص با دریافت مجوز از وزارت کشور فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرد.

علی‌اکبر پورقناد افزود: این بنیاد برای رصد و شناسایی پیشکسوتان جنگ فعالیت خود را آغاز کرده است و باید برنامه و تمهیداتی اتخاذ کنیم که این پیشکسوتان عرصه جهاد  هیچگاه فراموش نشوند.

وی بیان داشت: تا زمانی جهاد و مقاومت ادامه دارد این بنیاد فعالیت می‌کند و ارائه خدمات متنوع و متفاوت از جمله خدمات درمانی، مسکن در دستور کار این بنیاد به پیشکسوتان جنگ است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بنیاد غیردولتی انصار الانصار تاکید کرد: آشنایی و معرفی کردن این بنیاد و شناسایی و ارایه خدمات ویژه به پیشکسوتان خاص جنگ و جبهه از جمله اهداف برگزاری این نشست‌ها است.

🗓 دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔@IlamProvince_news    :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا 
  🆔  @ostandariilam1            

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است