استانداری ایلام

خبر خوش استاندار ایلام در سفر به دره شهر و آبدانان:

۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه تخصیص می‌یابد/

۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه تخصیص می‌یابد/

⭕️ #خبر_خوش استاندار ایلام در سفر به دره شهر و آبدانان: 

✔️۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه تخصیص می‌یابد/ این پروژه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۹۰ گردنه حادثه‌خیز را حذف می‌کند/ با تکمیل تونل کبیرکوه و فاز اول سامانه گرمسیری شاهد سفر ریاست محترم جمهور به استان خواهیم بود 

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه و در ادامه سفر شهرستانی به دره شهر از پروژه تونل کبیرکوه بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه تونل کبیرکوه یکی از تونل های کم‌نظیر در کشور است، گفت: در دولت مردمی ایران قوی، اقدامات چشمگیری برای بهره‌برداری و تکمیل این پروژه صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با اهتمام دستگاه اجرایی متولی این پروژه (راه و شهرسازی) و پیمانکاران مربوطه از هر دو قسمت شاهد به سرانجام رسیدن این پروژه مهم باشیم. 

دکتر بهرام‌نیا درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۸۵ درصد بیان کرد و افزود: با اهتمام و هم‌افزایی همه دلسوزان و دست اندرکاران این پروژه به این مرحله رسیده است و امیدواریم تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

استاندار ایلام با اشاره به کارکردهای این پروژه عظیم خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه توسعه دو شهرستان آبدانان و دره شهر را در پی خواهد داشت و علاوه بر این کارکرد بین استانی و فرا استانی نیز خواهد داشت، علاوه بر این با تکمیل این پروژه ۹۰ گردنه حادثه خیز حذف می‌شود که نقش مهمی در کاهش سوخت و ایمنی سرنشینان دارد و از مزیت‌های مهم این پروژه محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه تزریق می‌شود، گفت: با تکمیل این پروژه و فاز اول سامانه گرمسیری شاهد سفر ریاست محترم جمهور به استان ایلام خواهیم بود. 

استاندار ایلام اضافه کرد: با افتتاح فاز اول پروژه سامانه گرمسیری به ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی آبرسانی می‌شود و در فاز بعد این میزان به ۱۲ هزار هکتار خواهد رسید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است