استانداری ایلام

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی بیمه

🔹 استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی بیمه پیام تبریک صادر کرد

🔹 استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی بیمه پیام تبریک صادر کرد

✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی بیمه

🔹 استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی بیمه پیام تبریک صادر کرد 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۳ آذرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز بیمه به ثبت رسیده است تا فرصتی برای گرامی‌داشت این مقوله‌ی مهم در جامعه باشد.

بيمه به‌عنوان ضامن آسایش خاطر از خطرات احتمالى آينده و نگرانی‌هاى مربوط به انسان و دارايى‌ها، ايمنی و آرامش و فعاليتی‌ مهم و تاثير‌گذار در آرامش و آسايش اجتماع همواره مطرح بوده و نویددهنده‌ی نظم و امنیت خاطر برای تمامی آحاد جامعه به‌ویژه صنعتگران و تولید‌کنندگان است. 

در این میان فعالان عرصه‌ی بیمه تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن آرامش اجتماعی، شکوفایی تولید، ارتقای امنیت، ایجاد اشتغال در سایه‌ی اطمینان از حوادث غیرمترقبه به كار گرفته‌اند تا رفاه، آسایش و اشتعال‌زایی و توسعه رقم بخورد.

واضح است که نقش صنعت بیمه در حل مسائل و مشکلات و حوادث بزرگی چون زلزله، سیل و آتش‌سوزی و پرداخت سریع خسارت و فعالیت‌های اجتماعی جانبی، قابل توجه و تعیین‌کننده است.

در حوزه‌ی اقتصادی نیر بیمه‌ها در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی اثرگذار بوده و ضرورت دارد برای ایجاد تحرک در تولید و بازار سرمایه، فرهنگ بیمه و این صنعت، رونقی فزون‌تر یابد.

ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند و موثر تمامی فعالان این صنعت در ایران و استان ایلام، این روز را به جامعه‌ی صنعت بیمه که با رعایت و حفظ حقوق مردم، موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می‌سازند، تبریک گفته و سعادت و سربلندی همه‌ی فعالان این عرصه را از خداوند متعال خواستارم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است