استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در چهلمین نشست روسای اورژانس سراسر کشور:

✔️اورژانس خط مقدم رسیدگی به مصدومین در حوادث احتمالی و پشتیبان اصلی در برگزاری کنگره  اربعین است

✔️اورژانس خط مقدم رسیدگی به مصدومین در حوادث احتمالی و پشتیبان اصلی در برگزاری کنگره  اربعین است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در چهلمین نشست روسای اورژانس سراسر کشور: 
✔️اورژانس خط مقدم رسیدگی به مصدومین در حوادث احتمالی و پشتیبان اصلی در برگزاری کنگره  اربعین است 


❑معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در چهلمین نشست روسای اورژانس سراسر کشور،  اورژانس را خط مقدم رسیدگی به مصدومین در حوادث احتمالی و پشتیبان اصلی در مراسم اربعین دانست.


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز سه‌شنبه ۷ آذرماه در چهلمین نشست روسای اورژانس سراسر کشور در شهرستان  مهران با قدردانی از برگزاری این نشست، گفت: این نشست نشان از توجه رئیس سازمان اورژانس کشور به مهران و کنگره بزرگ اربعین دارد.

وی در ادامه افزود: از زحمات و تلاش‌هایی که عوامل اورژانس در ایام اربعین در استان ایلام و سایر مرزهای کشور انجام دادند تشکر و قدردانی می کنیم، حضور عوامل اورژانس در ایام اربعین نقطه اطمینان‌بخش و محل اتکا در حوادث احتمالی بود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: نفس حضور عوامل اورژانس در ایام اربعین بسیار ارزشمند است چه در پایانه مرزی مهران و چه در مسیرهای منتهی به شهر مهران خدمات بسیار خوبی را انجام دادند و این مهم  به دلیل عشق و علاقه سیدالشهدا( ع ) است.

حسنی، اورژانس را خط مقدم رسیدگی به مصدومین در حوادث احتمالی ذکر کرد و گفت: انتظار مردم از اورژانس حضور سریع و به‌موقع آنها در مواقع حوادث است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: نحوه رسیدگی اورژانس به مردم این اطمینان را به مردم خواهد داد که اورژانس همواره حامی آنان در حوادث احتمالی خواهد بود.

وی عنوان کرد: گسترش مراکز اورژانس در بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های جاده‌ای و اورژانس هوایی نشان از افزایش آمادگی و سرعت‌عمل این عوامل در  حوادث خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: حضور مجموعه اورژانس در شهر مهران که محل عروج ۶ هزار شهید والامقام بوده که برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور در این سرزمین جان خود را در طبق اخلاص نهادند و عزت و اقتدار و سربلندی و استقلال کشور مدیون امام راحل و  جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای گرانقدر است که  جای قدردانی دارد.

حسنی بیان داشت: ایلام به عنوان پایتخت خادمین اباعبدالله(ع ) و شهر مهران به عنوان دروازه آسمان مفتخر به میزبانی و خدمت به زوار امام حسین ( ع ) و دلدادگان او از سراسر کشور و کشورهای مختلف است قطعاً در انتظار لطف خداوند برای خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات و اربعین در این راهپیمایی عظیم هستیم و این کنگره عظیم سال به سال شاهد گسترش ابعاد آن هستیم. انشاالله این حرکت عظیم اربعین منجر به قیام به فرج امام زمان(عج)  خواهد شد.

معاون استاندار ایلام در ادامه با اشاره به نیازمندیهای استان، گفت: نیازمند اورژانس هوایی و بالگرد در استان هستیم با توجه به برگزاری کنگره عظیم اربعین و همچنین تردد بیش از ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر به‌صورت روزانه در سایر روزهای سال از مرز مهران نیازمند تقویت پایگاه‌های بین جاده‌ای و همچنین ساختمان‌های مراکز اورژانس و تقویت و نوسازی ناوگان زمینی هستیم انشاالله به برکت حضور مجموعه اورژانس کشور در مهران، نیازمندی‌های استان در این حوزه  برطرف خواهد شود.

🗓 سه شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است