استانداری ایلام

استاندار ایلام

چرخ توسعه‌ی استان بر مدار تولید ...

چرخ توسعه‌ی استان بر مدار تولید ...

 چرخ توسعه‌ی استان بر مدار تولید ... 

[ استاندار ایلام امروز در یک حرکت نمادین با نشستن بر پشت میز خیاطی این تصویر را بر اذهان عمومی و مسئولان متبادر ساخت که راه سرراست و مستقیم توسعه‌ی استان از چرخه‌ی تولید می‌گذرد و در این وادی صاحب طرح و نقشه است...]

امروز دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در سفر به شهرستان هلیلان و در بازدید از یک کارگاه تولیدی خیاطی برای لحظاتی از جایگاه نماینده‌ی عالی دولت در استان خارج شد و در نقش یک خیاط ظاهر گردید. 

نماینده‌ی عالی دولت در استان با این حرکت نمادین ضمن حمایت قاطع از تولید، نشان داد که شخصاً فرمان توسعه‌ی استان را به‌دست گرفته است. استانداری که نه در شعار، که در عمل نشان داده گام‌های استواری در مسیر توسعه‌ی استان بر مدار عقلانیت برداشته است. 

وی امروز در یک حرکت نمادین با نشستن بر پشت میز خیاطی این تصویر را بر اذهان عمومی و مسئولان متبادر ساخت که راه سرراست و مستقیم توسعه‌ی استان از چرخه‌ی تولید می‌گذرد و در این وادی صاحب طرح و نقشه است. 

واضح است که این حرکت نمادین استاندار ایلام در حمایت از تولید، تاکیدی ویژه بر تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) نیز هست که باید توسط مدیران، مسئولان و کارآفرینان در عمل پاس داشته شود.

🗓️ | پنجشنبه ۹ آذرماه 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است