استانداری ایلام

⭕️استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان:

✔️شهید مدرس نماد و شاخص یک نماینده انقلابی است/ عملیات طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد

✔️شهید مدرس نماد و شاخص یک نماینده انقلابی است/ عملیات طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد

⭕️استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان:
✔️شهید مدرس نماد و شاخص یک نماینده انقلابی است/ عملیات طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد


(بخش اول) 

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز شنبه ۱۱ آذرماه در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، با گرامیداشت دهم آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: شهید مدرس بعنوان یک رجل سیاسی که جان خود را فدای حفظ استقلال کشور و مبارزه با استبداد کرد.

وی اظهار کرد: این شهید گرانقدر با تحمل مصائب و سختی‌ها در راه اعتلای دین و استقلال کشور مبارزه کرد و پس از ۹ سال تبعید در سخت‌ترین شرایط به شهادت رسید.

دکتر بهرام‌نیا، مجلس را نماد حاکمیت مردم عنوان کرد و افزود: شهید مدرس علیرغم اینکه یک مجتهد دینی بود اما یک شخصیت سیاسی هم بود و امید آنکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانند در این مسیر با نصب‌العین قرار دادن سبک و سیاق و سیره شهید مدرس بتوانند در مجلس نقش آفرینی کنند و برای همه نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی تا پایان دوره آرزوی توفیق داریم.

استاندار ایلام در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان گفت: رژیم صهیونسیتی دست نشانده آمریکا است و حدود یک سوم کابینه دولت آمریکا، صهیونیست‌ها هستند.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از سال ۱۹۴۸ به بعد، رژیم صهیونسیتی برای مدتی نتوانست دستاوردی داشته باشد و تلاش‌های فراوانی در دست‌آوردهای سرزمینی داشته است.

استاندار ایلام با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، حیثیت و اعتبار رژیم غاصب را برای همه دنیا آشکار کرد، افزود: در واقع این عملیات بزرگترین شکست سیاسی رژیم صهیونسیتی را رقم زد.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: این عملیات پیام دارد و همانطور که امام راحل فرمودند: «باید هسته های مقاومت تشکیل بشود و گسترش پیدا کند»، امروز در اقصی نقاط دنیا هسته های مقاومت تشکیل شده و از مصادیق آن جریان غزه و فلسطین است.

وی بیان کرد: وجه تمایز این جنگ با سایر جنگ ها در این بود که این جنگ نه توسط یک دولت و نه یک لشکر، بلکه توسط یک گردان شروع شد که با اقتدار در برابر دولت تا دندان مسلح مبارزه کرد که علاوه بر تحیر، افتضاح بزرگی را برای رژیم صهیونسیتی رقم زد.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به نقش آفرینی‌های بسیج در همه عرصه‌های مختلف، با تأکید بر اینکه نباید شأن و منزلت بسیج را تنها در قالب یک سازمان مصداق پیدا کند، گفت: بسیج در همه زمینه‌ها ورود پیدا کرده است. 

استاندار ایلام اضافه کرد: امروز ایران اسلامی از اوج اقتدار و عزت برخوردار است و با وجود همه مشکلات امروز امنیت فوق العاده ای برقرار است و در حوزه های همچون علوم هسته‌ای، هوافضا و دریایی و در برخی علوم در مقیاس جهانی در رتبه های برتر هستیم.

دکتر بهرام‌نیا با قدردانی از برنامه‌ها و تلاش‌های مجموعه سپاه استان در گرامیداشت هفته بسیج امسال عنوان کرد: به پاسداران و بسیجیان عزیز خداقوت عرض می‌کنم.

🗓 شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است