استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان:

مدیران نسبت به مناسب‌سازی و زیباسازی ادارت متناسب با شأن ارباب رجوع تا سه هفته آینده اقدام کنند/

مدیران نسبت به مناسب‌سازی و زیباسازی ادارت متناسب با شأن ارباب رجوع تا سه هفته آینده اقدام کنند/

استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان:
✔️مدیران نسبت به مناسب‌سازی و زیباسازی ادارت متناسب با شأن ارباب رجوع تا سه هفته آینده اقدام کنند/ سیمای اداری باید بانشاط باشد/ شهرداری‌ها نسبت به فراهم کردن فضای مفرح و شاد برای شهروندان اقدام کنند/ نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فعال شد

(بخش دوم)


📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز شنبه ۱۱ آذر ماه در جلسه شورای اداری استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام گفت: مناسب‌سازی و زیباسازی ادارات باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، از همان روزهای ابتدایی در استانداری ایلام، زیباسازی متناسب با شأن و منزلت ارباب رجوع و کارکنان در دستور کار قرار گرفت، این اقدام در راستای بهره‌وری، رضایتمندی ارباب رجوع و حقوق شهروندی اقدام شده است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام باید در تمام ادارات استان انجام شود، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم، سیما و منظر ادارات است و فرمانداران و مدیران باید توجه جدی به سیما و منظر ادارات چه در درون ادارات و چه بیرون ادارات داشته باشند که علاوه بر اینکه رضایتمندی مردم را در پی دارد، انگیزه و نشاط را نیز به ارمغان خواهد آورد.

دکتر بهرام‌نیا عنوان کرد: از اداراتی که در این راستا اقدام کردند، از جمله میراث فرهنگی و دانشگاه ایلام قدردانی می‌کنم و اداراتی هم که تاکنون اقدام نکردند، باید هر چه سریع‌تر و ظرف سه هفته آینده نسبت به زیباسازی سردرب ادارات خود و زیباسازی اقدام نمایند، لذا هر گونه هزینه در این رابطه، سرمایه‌گذاری است‌.

وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن روز معلولین، بر مناسب‌سازی ادارات برای رفت و آمد معلولین تأکید کرد و افزود: حقوق شهروندی باید در همه ابعاد رعایت شود، سیمای اداری باید دلپذیر و بانشاط شود؛ اسلام یک دین کامل است و فضای شور و نشاط باید چارچوب‌دار و نظام‌مند باشد. 

استاندار ایلام همچنین در ادامه با تأکید بر زیباسازی شهری و مبلمان شهری، از شهردار ایلام خواست تا نسبت به فراهم کردن فضای مفرح و شاد اقدام و گفت: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته اما شهر از وضعیت خوبی برخوردار نیست و از آنجا که محیط، در روح و روان مردم تاثیرگذار است لذا باید حتی در انتخاب رنگ‌ها برای رنگ آمیزی هم دقت کرد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرداری ایلام تا مدتی بصورت سرپرستی اداره می‌شد، لذا شهردار ایلام باید در حوزه مدیریت شهری ورود پیدا کند، با وجود اینکه نافی زحمات شهردار و مجموعه نیستیم، اما اقدامات اقناع‌کننده نیست.

وی اضافه کرد: جمع آوری زباله‌ها باید بطور مداوم در دستور کار باشد و حقوق کارگران باید به موقع پرداخت شود، از طرفی مطالبات شهرداری هم باید توسط ادارات پرداخت شود، در مرکز هر شهر نیز شهرداری‌ها باید نسبت به ایجاد پارک اقدام نمایند که مورد تأکید است.

وی ادامه داد: نورپردازی‌های خوبی در سطح شهر صورت گرفته اما کافی نیست، لذا شرکت برق استان باید نسبت به توسعه این نورپردازی‌ها اقدام کند، روشنایی‌ها در فراهم کردن فضای نشاط و روح و روان شهروندان تاثیرگذار است.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با قدردانی از همراهی مجموعه دستگاه قضا در استان و در رأس آن رئیس دادگستری استان نیز گفت: بدون شک همراهی و همکاری مجموعه دستگاه قضا در استان با مجموعه دولت منجر به خدمات دهی بیشتر و بهتر به مردم خواهد شد‌.

استاندار ایلام در ادامه به تأسیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اشاره و اظهار کرد: از سال‌های گذشته تأسیس این نمایندگی در دستور کار قرار گرفت اما بعد از سال‌ها بلاتکلیفی این کار بزرگ انجام شد، خلأ این نمایندگی در استان محسوس بود و بسیاری از امورات مربوط به استان‌های همسایه به واسطه همین نمایندگی انجام می‌شود و در مکاتبات حوزه‌های مختلف اعم از تجارت و اربعین و سایر موضوعات حائز اهمیت است و امیدواریم تاسیس آن، منشأ خیر در همه حوزه‌ها باشد.

🗓 شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای است

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است