استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان:

✔️کوتاهی در بیان دستاوردها و اقدامات دولت پذیرفتنی نیست/ مدیران به‌صورت میدانی مشکلات مردم را حل کنند/

✔️کوتاهی در بیان دستاوردها و اقدامات دولت پذیرفتنی نیست/ مدیران به‌صورت میدانی مشکلات مردم را حل کنند/

استاندار ایلام در جلسه شورای اداری استان: 

✔️کوتاهی در بیان دستاوردها و اقدامات دولت پذیرفتنی نیست/ مدیران به‌صورت میدانی مشکلات مردم را حل کنند/ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مورد تأکید فرمانداران و مدیران باشد/ مدیران حق تبلیغ برای کاندیداها را ندارند/ مدیران در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند/ مدیران از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند

(بخش سوم)

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز شنبه ۱۱ آذر ماه در جلسه شورای اداری استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام با تاکید بر بیان و اطلاع رسانی دستاوردها نظام و دولت در راستای امیدآفرینی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، گفت: اقدامات بزرگی در سطح استان در حوزه های مختلف انجام شده که مدیران و مسولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بایستی این اقدامات را برای مردم بیان کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی صادق الوعد است، خاطرنشان کرد: به همه مدیران توصیه می شود که در تحقق وعده‌ها و تکمیل کردن پروژه های نیمه تمام در راستای بهره مندی مردم از منافع طرح ها، بیش از گذشته تلاش کنند.

وی با تاکید بر توجه به نسل جوان و ارتباط با این قشر آینده ساز، یادآور شد: مسئولیت ها در ادارات و دستگاه های اجرایی بر اساس شایسته سالاری با بهره گیری از جوانان و توان و ظرفیت آنان مورد توجه قرار گیرد.

بهرام نیا با تاکید بر توجه و راه اندازی و احیای واحدهای راکد تولیدی در استان، ابراز کرد: دستگاه های اجرایی مربوطه و بانک های عامل همکاری و اقدامات لازم از طریق ارایه تسهیلات لازم برای احیای واحدهای راکد داشته که زمینه اشتغالزایی بیشتر در استان فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران باید به علم روز تجهیز شوند، گفت: نگاه‌ها باید مبتنی بر دانش‌ بنیان باشد و از سنتی بودن پرهیز شود، چنانچه مدیری احساس می‌کند در این زمینه خلأ دارد باید این خلأ را پر کند، در واقع افزایش بهره‌وری از قبل دانش بنیان به وجود می‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران حق تبلیغ برای احدی از کاندیداها را ندارد، گفت: اگر مدیری می‌خواهد در این زمینه فعالیت کند می‌تواند با تقدیم استعفای خود در این رابطه ورود پیدا کند اما چنانچه در حین دوران مدیریت از مدیری چنین موردی مشاهده و اثبات شود، مدیر مربوطه عزل و با وی برخورد قانونی می‌شود. فرمانداران نیز باید چنین توصیه‌های موکدی را به مدیران شهرستانی خود داشته باشند. 

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و ما همه وامدار مردم هستیم، بیان کرد: پست‌ و مسئولیت یک امانت الهی است و باید براساس تعهد تا مادامی که مسئولیم در خدمت مردم باشیم و هر گونه کاستی در این رابطه معنا و مفهومی ندارد. 

وی در ادامه با تأکید بر اطلاع‌رسانی اقدامات دولت در سطح استان در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز عنوان کرد: نتوانستیم عملکردها را برای مردم تبیین، واضح و روشن کنیم، لذا نقش روابط عمومی‌ها اعلام و بیان این خدمات است، این خلأ از دو‌ حالت خارج نیست، یا روابط عمومی‌ها آگاهی لازم را ندارند و یا نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند که برگرفته از نظارت مدیر دستگاه مربوطه است‌. عدم اطلاع‌رسانی اقدامات، کوتاهی محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات در ادارات به بعد از نماز ظهر و عصر تأکید کرد: در راستای پیگیری هر چه بهتر امورات مردم جلسات باید در نوبت عصر و یا بعد از نماز ظهر و عصر موکول شود مگر در صورت نیاز و ضرورت. 

دکتر بهرام‌نیا همچنین با تأکید بر حل مشکلات مردم توسط مدیران و به صورت میدانی افزود: نیاز است در این راستا بروکراسی اداری حذف و نهایتاً در یک فرایند یک ماهه دستور رسیدگی به مشکلات صادر شود. در عین حال مدیران باید پیگیر جذب اعتبارات ملی از وزارتخانه‌ها باشند.

تلاش در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تلاش در جهت تحقق خواسته‌های مردمی، توجه به ورزش کارمندان و ورزش های مردمی با هدف تقویت سلامت، فراهم کردن اوقات فراغت مناسب برای شهروندان، پیگیری اجرای مصوبات کارگروه های تخصصی، همکاری همه‌جانبه با ستاد انتخابات استان در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات، تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات، بارگزاری کلیه پروژه‌های اجرایی در سامانه منتاک، تشکیل کارگروه فرهنگی دستگاهای عمرانی، بهسازی کشتارگاه‌ها با هدف ارتقاء سلامت مردم، لزوم هزینه کرد اعتبارات اربعین در پروژه های تعریف شده، پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و مدنظر قرار دادن کار و تلاش همه جانبه برای مردم، ارتباط و تعامل دو سویه با رسانه‌ها و ابهام‌زدایی از موضوعات مطرح شده براساس چارچوب از دیگر تأکیدات استاندار ایلام به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بود.

🗓 شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است