استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

ورزشکاران و جوانان در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرین باشند/ ورزشکاران نماد بالندگی و پویایی جامعه هستند

ورزشکاران و جوانان در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرین باشند/ ورزشکاران نماد بالندگی و پویایی جامعه هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

✔️ ورزشکاران و جوانان در انتخابات پیش‌رو نقش‌آفرین باشند/ ورزشکاران نماد بالندگی و پویایی جامعه هستند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه نشست صمیمی ورزشکاران و جوانان، روسا، دبیران هیئات‌ ورزشی و پیشکسوتان ورزشی استان با محوریت «انتخابات» با معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان و با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان، مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در این نشست گفت: جامعه ورزشی استان، ورزشکاران و جوانان، علاوه بر تلاش در حوزه‌ی ورزش و کسب عناوین ورزشی، در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز همواره نقش خود را به خوبی ایفا کردند و اثرگذار بودند که انتظار هست که در  انتخابات پیش‌رو هم‌چون گذشته نقش‌آفرین باشند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی همه‌ی شهدای ورزشی استان و کشور، گفت: بخشی از شهدای کشور از قشر ورزشکاران عزیز بودند که برای دفاع از خاک کشور و ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند و به فیض شهادت نائل آمدند.

حسنی، ورزشکاران را نماد پویایی، سرزندگی، بالندگی و تحرک در هر جامعه ذکر کرد و افزود: هرگاه در جمع ورزشکاران هستیم و یا در برنامه‌های آنان افتخار حضور داریم این حس بالندگی و سرزندگی به ما نیز منتقل می‌‌شود.

معاون استاندار ایلام به افتخارآفرینی ورزشکاران کشور و استان ایلام در رقابت‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: هر گاه یک ورزشکار کشور در هر سنی و در هر رشته‌ی ورزشی‌ موفق به کسب عنوان و مقامی می‌شود، همه‌ی مردم احساس خوشحالی و غرور دارند که این جایگاه مهم ورزشکاران را در بین مردم نشان می‌دهد.

وی به ظرفیت‌ها و استعداد‌های برتر استان در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: این سرمایه‌ی بزرگ در ایلام فراوان است که ضرورت دارد ضمن رفع  نقاط ضعف، به نقطه مطلوب برسیم و با همه‌ی توان از استعدادهای ورزشی استان حمایت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام  در ادامه به برگزاری دو دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج در ایلام اشاره و یادآور شد: تاکنون شاهد برگزاری دو دوره مسابقات بین المللی شطرنج و هم‌چنین برگزاری رقابت‌های کشوری  وزنه‌برداری و ورزش‌های رزمی و کشتی فرنگی حتی در شهرستان‌های استان هستیم که میزبانی ایلام در همه‌ی این رقابت‌ها، نشان از ظرفیت خوب استان در حوزه‌ی ورزش است.

وی با تاکید بر تقویت دیپلماسی ورزشی به‌ویژه با سه استان همسایه و هم‌مرز با کشور عراق، بیان داشت: ضرورت دارد در حوزه‌ی دیپلماسی ورزشی با کشور عراق و با سه استان مرزی عراق، تعاملات بیشتری در حوزه‌ی ورزش داشته باشیم. 
  
حسنی هم‌چنین ضمن تاکید بر این مطلب که امکانات ورزشی ادارات باید تقویت شود، گفت: تاثیر ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی امری بدیهی است و  هرچه توجه به این حوزه بیشتر شود سلامت روانی و روحی مردم جامعه را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: نگاه مقام معظم‌رهبری به حوزه‌ی ورزش، تکلیف را بر همگان مشخص کرده است که باید بیش از گذشته به این حوزه توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر اختصاص یک‌درصد اعتبارت دستگاه‌ها به حوزه‌ی ورزش، خاطرنشان کرد: اختصاص یک درصد از محل اعتبارات دستگاه‌های ملی و استانی به توسعه‌ی ورزش همگانی و قهرمانی و زیرساخت‌های ورزش، باید رصد و پیگیری شود.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم‌جمهور به استان تا قبل از پایان سال‌جاری، گفت: سفر ریاست محترم‌جمهور فرصتی مغتنم برای استان ایلام به‌ویژه در حوزه‌ی ورزش است.


🗓️ | سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است