استانداری ایلام

استاندار ایلام

توسعه و تعالی کشور تنها با تلاش و اهتمام دانشجویان مُیسر می‌شود/ پژوهش‌ها و  تحقیقات دانشجویان چراغ راه توسعه‌ی استان است

توسعه و تعالی کشور تنها با تلاش و اهتمام دانشجویان مُیسر می‌شود/ پژوهش‌ها و  تحقیقات دانشجویان چراغ راه توسعه‌ی استان است

استاندار ایلام:
✔️توسعه و تعالی کشور تنها با تلاش و اهتمام دانشجویان مُیسر می‌شود/ پژوهش‌ها و  تحقیقات دانشجویان چراغ راه توسعه‌ی استان است/ عملیات طوفان‌الاقصی توسط جبهه‌ی مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل را درهم شکست

(بخش دوم) 

📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه در برنامه‌ی روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: توسعه و تعالی کشور تنها با تلاش و اهتمام دانشجویان مُیسر می‌شود و پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویان، چراغ راه توسعه‌ی استان است.

وی با مقایسه‌ی چهار دهه‌ی پس از انقلاب اسلامی با دوران قبل از انقلاب، خاطرنشان کرد: به لطف جوانان و دانشجویان در مقایسه با چهار دهه‌ی گذشته، کشور در همه‌ی حوزه‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است چرا که  قبل از دفاع مقدس هیچ‌گونه تجهیزات و امکاناتی برای دفاع نداشتیم و حتی برای تهیه سیم‌خاردار هم مشکل داشتیم ولی با مجاهدت دانشجویان، پژوهشگران و نخبگان این مرز و بوم و تولید علم در خدمت مردم، شرایط کشور بسیار بهتر از قبل از انقلاب است. 

استاندار ایلام با استقبال از سئوالات و نظرات دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد ایلام، اعلام کرد: درب استانداری ایلام به‌روی دانشجویان باز است و برای تجاری‌‌سازی تولیدات علمی از نظرات و پژوهش‌های دانشجویان بهره خواهیم گرفت.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب پزشکان از سایر کشورها نظیر بنگلادش و هند در کشور ما فعالیت داشتند و حدود  ۳۰ درصد پزشکان کشورمان از سایر کشورها بودند اما اکنون یکی از کشورها و مراکز مهم در حوزه‌ی جراحی قلب هستیم که تاکنون بیش از ۲۰۰ پیوند قلب در کشور انجام شده است و از ۵۳ کشور دنیا برای درمان به ایران می‌آیند.

وی با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی ایران در منطقه، عنوان کرد: پهپادهای ما معادلات جبهه استکبار را بر هم زده است و همه‌ی ناوهای هواپیما‌بر جبهه‌ی استکبار در فاصله‌ی ۶ هزارکیلومتری در رصد و پایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. ساخت موشک خیبر و سایر موشک‌ها در کشور موجب شد هیچ کشوری حتی تصور حمله و تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد‌. 

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به فرمایشات حضرت امام‌خمینی(ره)، گفت: «امام‌خمینی(ره) دانشجویان را امید امروز و فردای امت اسلامی و امانت‌دار بزرگ آزادی و استقلال می‌دانند» که این سخنان گهربار جایگاه دانشجویان را برای همگان آشکار می‌سازد.

استاندار ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در خصوص دانشجویان نیز یادآورشد: مقام معظم‌رهبری بیان داشتند«دانشگاه، نقطه‌ی اساسی هر جامعه و کشوری است. اگر دانشگاه اصلاح بشود، آینده‌ی آن جامعه اصلاح خواهد شد».

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی توسط جبهه‌ی مقاومت گفت:  این عملیات باعث شد هیمنه‌ی پوشالی رژیم جعلی اسرائیل شکسته شود و خنثی‌سازی پروژه‌ی عادی‌سازی رابطه‌ی کشورها با اسرائیل، خیزش جبهه اسلامی و  بیداری معنویت در جهان و مشاهده‌ی ایمان و توحید مردم جهان اسلام را در پی داشته باشد.


🗓️ چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است