استانداری ایلام

هفتمین ارتباط سامد استاندار ایلام و پاسخگویی با ۲۰۳ درخواست مردمی

هفتمین ارتباط سامد استاندار ایلام و پاسخگویی با ۲۰۳ درخواست مردمی

هفتمین ارتباط سامد استاندار ایلام و پاسخگویی با ۲۰۳ درخواست مردمی

✔️ هفتمین ارتباط سامد استاندار ایلام و پاسخگویی با ۲۰۳ درخواست مردمی

❑ استاندار ایلام روز شنبه ۱۸ آذرماه به خواسته‌های مردم از طریق  سامانه ۱۱۱ سامد پاسخ داد و دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات مردم صادر کرد.


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز شنبه ۱۸ آذرماه پس از پایان برنامه سامد در جمع خبرنگاران گفت: امروز هفتمین ارتباط مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان انجام شد و در این ارتباط مردمی، ۱۸ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه سامد مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه  به ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب هفت برنامه سامد پاسخ داده و مطالبات مردم با جدیت پیگیری شد، افزود: همه  تماس‌ها و درخواست‌های مردمی تا حصول نتیجه نهایی و تحقق خواسته آنان پیگیری می‌شود.

استاندار ایلام در خصوص نوع درخواست‌های مردمی در این ارتباط تلفنی، ادامه داد: عمده خواسته‌های مردم فهیم استان در این ارتباط تلفنی، دریافت تسهیلات، کمک مالی، اشتغال، دریافت وام برای پیش‌پرداخت اجاره مسکن و کمک و مساعدت برای بحث درمان بود که در این راستا بخشی از این درخواست‌ها از طریق مديرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و تعدادی به‌صورت همزمان از طریق مدیرکل دستگاه‌های اجرایی مربوطه به صورت تلفنی پیگیری شد.

دکتر بهرام‌نیا با تاکید بر ارتباط همه‌جانبه و مستمر مدیران با مردم و رفع مشکلات و پیگیری مسایل آنان، گفت: سامانه سامد از مصادیق ارتباط بی‌واسطه دولت و مردم است.

به گفته استاندار ایلام، علاوه بر ارتباط مردم و دولت از طریق سامانه سامد، در استانداری و سفرهای شهرستانی با مردم نیز دیدار خواهیم داشت.  

براساس این گزارش، در‌پی درخواست و طرح مشکلات مردم با استاندار ایلام، دکتر بهرام‌نیا در تماس تلفنی با مدیران کل بهزیستی، راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان  گفتگو و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کردند.

🗓 شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است