استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خبر داد:

برپایی نمایشگاه گردشگری زاگرس‌نشینان به منظور تقویت اقتصاد جامعه عشایر

برپایی نمایشگاه گردشگری زاگرس‌نشینان به منظور تقویت اقتصاد جامعه عشایر

دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در بازید از نمایشگاه زاگرس‌نشینان که با همکاری امور عشایر استان ایلام برگزار شده اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور تقویت اقتصاد جامعه عشایر برپا شده و بطور قطع تاثیر بسزایی در فروش محصولات عشایر خواهد داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در بازید از نمایشگاه زاگرس‌نشینان که با همکاری امور عشایر استان ایلام برگزار شده اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور تقویت اقتصاد جامعه عشایر برپا شده و بطور قطع تاثیر بسزایی در فروش محصولات عشایر خواهد داشت.

وی با اشاره به تنوع محصولات ارائه شده در نمایشگاه زاگرس‌نشینان، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در آستانه شب یلدا برپا شده و مورد استقبال ویژه همشهریان قرار می‌گیرد.

دکتر عباسی با تقدیر از مدیر کل امور عشایر استان ایلام که زمینه برپایی چنین نمایشگاهی را فراهم کرده، افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مغتنم برای عرضه محصولات جامعه عشایر استان است که با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در دسترس مردم قرار گیرد.

گفتنی است در حاشیه این بازدید دکتر‌عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از استاد فلاحتی چهره ماندگار نواهای عشایری استان ایلام تجلیل کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است