استانداری ایلام

استاندار ایلام

جام رسانه‌ای امید یک نهضت و جهاد بزرگ برای بیان دستاوردهای دولت است/ حضور و همکاری نیروی‌های سپاه پاسداران در برگزاری باشکوه کنگره‌ی اربعین‌حسینی ستودنی بود

جام رسانه‌ای امید یک نهضت و جهاد بزرگ برای بیان دستاوردهای دولت است/ حضور و همکاری نیروی‌های سپاه پاسداران در برگزاری باشکوه کنگره‌ی اربعین‌حسینی ستودنی بود

استاندار ایلام:
✔️جام رسانه‌ای امید یک نهضت و جهاد بزرگ برای بیان دستاوردهای دولت است/ حضور و همکاری نیروی‌های سپاه پاسداران در برگزاری باشکوه کنگره‌ی اربعین‌حسینی ستودنی بود/ شهید سلیمانی و هم‌رزمش شهید‌ سیدرضی موسوی پرورش یافته‌ی مکتب اسلام هستند/ «جنگ رسانه‌ای» حربه‌ی جدید جبهه‌ی استکبار برای مقابله با نظام اسلامی است/ رسانه‌ها قلم‌ها را به مثابه‌ی شمشیر(حق علیه باطل) از غلاف بکشند و به جنگ رسانه‌های استکبار بروند  

(بخش اول)

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه در نشست شورای اداری استان و رویداد جام رسانه‌‌ای امید ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی، گفت: همه‌ی مردم کشور در پی شهادت این بزرگوار که هم‌رزم سردار  شهید سلیمانی بود محزون شدند.

وی در ادامه افزود: پاسداران برای اعتلای همه جانبه و توسعه‌ی کشور و آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکردند‌‌.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها با همکاری همدیگر برای اعتلای کشور تلاش کنند و دستاوردها را به‌خوبی انعکاس دهند.

وی اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی و هم‌رزم شهیدش سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی پرورش یافته‌ی مکتب اسلام هستند و اقتدار این کشور حاصل خون شهدایی نظیر شهید سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی است.

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام ادامه داد: نتیجه‌ی همدلی و همراهی مردم و مسئولان این بود که پرچم ایلام به‌عنوان قطب اربعین و خادمین زوار امام حسین(ع) بالاست.

وی با اشاره به رویداد جام رسانه‌ای امید، گفت: این رویداد یک نهضت و جهاد بزرگ برای بیان دستاوردهای دولت است که در این راستا از بسیج رسانه استان قدردانی می‌کنم.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با بیان این‌که امروز امپراتوری رسانه‌ای غرب در حال پمپاژ ناامیدی در کشور است، گفت:  تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامید کردن جوانان این مرز و بوم است. در واقع جنگ رسانه‌ای، فتنه‌ی جدید جبهه‌ی استکبار برای مقابله با نظام اسلامی است که به لطف خداوند متعال اهداف دشمن بار دیگر با شکست مواجه می‌شود.

وی تاکید کرد: رسانه‌های استان با جهاد تبیین و تحلیل، قلم خود را مانند یک شمشیر از غلاف بکشند و با قلم خود که به مثابه‌ی یک شمشیر است به جنگ رسانه‌ای دشمن بروند.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: رسانه‌ها قلم‌ها را مانند شمشیر از غلاف بکشند و واقعیت‌ها را بیان کنند و کشور را از گزند جبهه‌ی استکبار دور کنند‌. رسانه‌های استان از نظر تحلیل و نوشتار، جایگاه و وزن بالایی دارند که باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، امیدآفرینی کنند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به سخنان حضرت امام‌خمینی(ره)، گفت: امام‌خمینی(ره) فرمودند: «آمریکا با زور سرنیزه به میدان نمی‌آید، بلکه با قلم به میدان می‌آید».

وی با اشاره به تلاش‌های جبهه‌ی استکبار در تولید محتوا برای کمرنگ کردن دستاوردهای نظام، عنوان کرد: دشمن با پمپاژ یاس و ناامیدی، عمود خیمه این نظام را نشانه گرفته است که لازم است روابط‌عمومی‌ها برای بیان عملکردها به میدان بیایند و همه‌ی دستاوردهای دولت را انعکاس دهند.


🗓️ سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است