استانداری ایلام

استاندار ایلام

حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدا، توفیق الهی است

حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدا، توفیق الهی است

استاندار ایلام:
❑‌حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدا، توفیق الهی است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا شامگاه سه‌شنبه ۵ دی ماه و همزمان با فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با حضور در منزل شهید ابراهیم کاظمی، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام نمود.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد، گفت: خدای متعال را شاکریم که در این شب گرانقدر و در معیت جمعی از مسئولان خدمتگزار به شهدا به محضر مادر و خانواده این شهید گرانقدر شرفیاب شدیم و این را برای خود سعادت می‌دانیم.

وی با بیان اینکه هر چه داریم به برکت خانواده های معظم شهدا است، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا عزیزان خود را برای صیانت از کشور و دفاع از این سرزمین و اسلام، به جبهه‌ها فرستادند و جان شیرین خود را فدا کردند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اینکه به خانواده‌های شهدا بدهکار هستیم و با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره شهدا که «خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند»، افزود: حضور در جمع خانواده‌های شهدا را برای خود یک روزی می‌دانیم، امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش‌های این عزیزان است‌.

براساس این گزارش شهید والامقام ابراهیم کاظمی از شهدای بسیجی در لشکر ۱۱ امیرالمومنین(ع)، سال ۱۳۶۳ در منطقه چنگوله مهران به فیض شهادت نائل آمد.لازن به ذکر است دو برادر این شهید گرانقدر نیز در منطقه میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

🗓️  سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲
@IlamProvince_news
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است