استانداری ایلام

استاندار ایلام در آئین افتتاحیه مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور:

✔️فرهنگ‌سازی و آموزش از مهمترین اصول پدافند غیرعامل است

✔️فرهنگ‌سازی و آموزش از مهمترین اصول پدافند غیرعامل است

استاندار ایلام در آئین افتتاحیه مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور:
✔️فرهنگ‌سازی و آموزش از مهمترین اصول پدافند غیرعامل است

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۶ دی‌ماه در آئین افتتاحیه مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور که در مرز مهران برگزار شد، گفت: این مکان مقدس و آغشته به خون پاک ۶ هزار شهید والامقام از سراسر کشور بوده که وجب به وجب این خاک مقدس آغشته به خون پاک شهدا و محلی است که عرشیان افلاکی شدند.

وی اظهار کرد: امروز و بعد از گذشت عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهران مشهد شهیدان، همچنان بعنوان پایتخت ایثار و خادمان سیدالشهداء نقش آفرینی می‌کند و این به برکت و همدلی مردم و سایر ایثارگران در سراسر کشور است. 

دکتر بهرام‌نیا افزود: این موهبت به واسطه مردم استان همیشگی شده است، بطوریکه اربعین را با نام استان ایلام و مهران می‌شناسند تا جایی که سال گذشته و در ایام اربعین بیش از ۳ میلیون ۵۰۰ هزار زائر از این مرز برای تشرف به عتبات عالیات حضور پیدا کردند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ستاد اربعین استان ایلام که ردای خادمین به زوار اباعبدالله(ع) را بر تن کردند در گرمای بیش از ۵۰ درجه به خوبی از زوار، میزبانی کردند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در دولت مردمی ایران قوی، همه زیرساخت‌های لازم بصورت تدریجی در این استان ایجاد شده است، همچنین مبلغ ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه زیرساخت‌های راه‌ها و امکانات رفاهی در طی این دو سال شده که ۵ هزار میلیارد تومان از این میزان در راستای توسعه راه‌های منتهی به مهران صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پایانه برکت تنها یک دشت ۱۰۰ درصد خاکی و فاقد هر گونه امکانات لازم بود که در این دولت بیش از ۳۸ هکتار آن در راستای خدمات‌رسانی به زائران، آسفالت شد و این به عنایت ویژه دولت مردمی است.

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: همه این اقدامات و میزبانی خوب مردم استان از زوار باعث شد تا ریاست محترم جمهور به خوبی از مردم ایلام قدردانی کنند که نتیجه همدلی و هارمونی بود که بین همه مردم و مسئولان به وجود آمده است‌.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: باید قوی باشیم و همیشه پیش‌بینی هر نوع حادثه احتمالی و لحظه‌ای را داشته باشیم، همانگونه که باید در برابر حوادث طبیعی آمادگی لازم وجود داشته باشد، ضرورت دارد تمهیدات لازم در برابر حوادث سایبری نیز اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: تمرین امروز یک اطمینان خاطر در حوزه‌های حملات احتمالی سایبری در بخش آب و برق است که برای مسئولان و مردم باعث دلگرمی است. لذا باید هر لحظه آماده باشیم و به سطح بالایی از آمادگی و ارتقاء دست پیدا کرد و این میسر نمی‌شود جز با تمرین و رزمایش.

دکتر بهرام‌نیا در پایان با قدردانی از تلاش دست اندرکاران این رزمایش و فرماندار شهرستان مهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: برگزاری چنین رزمایش‌هایی به منظور ایمنی، سلامت و امنیت زوار، تاثیرگذار خواهد بود.

لازم به ذکر است، این رزمایش با حضور سه استان خوزستان، لرستان و کرمانشاه به میزبانی استان ایلام و با حضور شرکت‌های آب و برق این استان‌ها برگزار شد.

🗓 چهارشنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
  @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است