استانداری ایلام

معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان ایلام:

✔️ جایگاه مجلس و اثرگذاری تصمیمات نمایندگان مجلس در تعیین سرنوشت کشور تبیین شود/ «انتخابات» مانور قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است/

✔️ جایگاه مجلس و اثرگذاری تصمیمات نمایندگان مجلس در تعیین سرنوشت کشور تبیین شود/ «انتخابات» مانور قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است/

معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان ایلام:
✔️ جایگاه مجلس و اثرگذاری تصمیمات نمایندگان مجلس در تعیین سرنوشت کشور تبیین شود/ «انتخابات» مانور قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است/ حضور فعال رای‌اولی‌ها در پای صندوق‌های رای بر شُور انتخابات می‌افزاید

📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمد‌سبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور دبیر و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان و مدیران کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، گفت: حضور فعال رای‌اولی‌ها در پای صندوق‌های رای بر شُور انتخابات می‌افزاید و در این راستا جامعه فرهنگیان و نیروهای آموزش و پرورش می‌توانند دانش آموزان و رای‌اولی‌ها را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

وی در ادامه افزود: معلمان و جامعه فرهنگیان اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو را برای دانش‌آموزان تبیین و اطلاع‌رسانی کنند.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر تبلیغات، اطلاع‌رسانی و ایجاد شور و نشاط برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: در این مقطع ضرورت دارد جایگاه مجلس و اثرگذاری تصمیمات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در تعیین سرنوشت کشور تبیین شود.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره جنگ رسانه‌‌ای دشمن و تحرکات جبهه استکبار برای کمرنگ کردن بحث انتخابات در کشور، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد یاس در جامعه، به‌دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

حسنی «انتخابات» را مانور قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا ذکر کرد و بیان داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات به‌نوعی حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی است که در راستا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم که این انتخابات همچون دوره‌‌های قبل باشکوه برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر این نکته که تا زمان انتخابات ۱۱ اسفندماه در تمامی برنامه‌ها و همایش‌ها، به موضوع انتخابات نیز پرداخته شود، گفت: برای تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، همه برنامه‌های استان پیوست انتخابات داشته باشد.

وی با تاکید بر فعالیت و اهتمام همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزود: همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری در فضا‌سازی شهری به بحث انتخابات بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: به افرادی‌که در پادگان‌های نظامی چه به‌صورت کادر نظامی چه به صورت سرباز هستند و افراد شاغل در  شرکت‌های اقماری در استان توصیه شود در روز انتخابات حداقل یک مدرک هویتی همراه داشته باشد تا بتوانند در انتخابات مشارکت کنند.

حسنی با تاکید بر چهار راهبرد اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات، یادآور شد: همه باید برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری براساس چهار مولفه مهم مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت در انتخابات، زیرساخت‌ها و بسترهای لازم  را فراهم کنیم.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: صدا و سیما، رسانه‌ها، کمیته تبلیغات و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با همه توان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پای‌کار بیایند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

استان ایلام دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی شامل یک نماینده در حوزه انتخابیه دهلران و ۲ نماینده در حوزه انتخابیه ایلام است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، مهران، ملکشاهی، چوار و هلیلان و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

🗓️ سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است