استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه‌ی تسهیلات تبصره ۱۸:

دولت در انتخابات، هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ کس هم حمایت نمی‌کند/ در انتصاب مدیران به سفارش کسی عمل نکردم و انتخاب مدیران براساس شایسته‌سالاری بوده است/

دولت در انتخابات، هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ کس هم حمایت نمی‌کند/ در انتصاب مدیران به سفارش کسی عمل نکردم و انتخاب مدیران براساس شایسته‌سالاری بوده است/

⭕️استاندار ایلام در جلسه‌ی تسهیلات تبصره ۱۸:
✔️دولت در انتخابات، هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ کس هم حمایت نمی‌کند/ در انتصاب مدیران به سفارش کسی عمل نکردم و انتخاب مدیران براساس شایسته‌سالاری بوده است/ اجازه‌ی توهین به شخصیت افراد را نمی‌دهیم/ بداخلاقی پذیرفتنی نیست/ شأن و شخصیت حقیقی افراد باید حفظ شود/ پرداخت تسهیلات ازدواج و نهضت ملی مسکن، به‌موقع باشد/ روند پرداخت تسهیلات بهبود یافته است/ بانک‌ها در راستای رضایت‌مندی مردم تلاش کنند

(بخش اول)

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه در نشست تسهیلات تبصره ۱۸ در سالن جلسات شهیدرجایی استانداری ایلام با تبریک سال‌روز میلاد با سعادت حضرت‌زهرا(س)، روز مادر و روز زن، میلاد حضرت امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت سال‌روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به همایش روز گذشته‌ی استانداران سراسر کشور با ریاست محترم‌جمهور و هئیت دولت گفت: در این جلسه مباحث متعددی مطرح شد و عصاره‌ی مباحث مطروحه در راستای رضایت‌مندی مردم، معیشت، کنترل تورم، رشد تولید و توجه به تولیدات داخلی بود.

وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات و به طور خاص، تسهیلات مربوط به ازدواج و نهضت ملی مسکن بسیار مورد تأکید بود که در این رابطه، تصمیمات خوبی اتخاذ شد و ریاست محترم جمهور تأکیدات بسیاری به وزاری مربوطه و بانک مرکزی داشتند که کارساز است.

دکتر بهرام‌نیا با تأکید بر تسریع در پرداخت وام‌های ازدواج و نهضت ملی مسکن افزود: البته در استان ایلام میزان پرداخت تسهیلات بهتر شده و شاهد جهش خوبی در پرداخت تسهیلات لازم برای مسکن خودمالکی هستیم.

استاندار ایلام ادامه داد: در رابطه با پرداخت تسهیلات، باید تلاش مضاعفی صورت گیرد و در این راستا دستگاه‌های اجرایی هم باید کمک کنند، لذا بانک‌ها باید تلاش خود را مضاعف کنند، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موانع و پیشنهادات تبصره ۱۸ تمام دستگاه‌ها را باید جمع‌آوری و به معاونت اقتصادی استانداری‌ ایلام تحویل نمایند تا در جلسه‌ای که در همین خصوص با وزیر کشور طی هفته آینده به‌صورت وبینار برگزار می‌شود، راهکارها برای بهبود پرداخت این تسهیلات ارائه شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: دولت در انتخابات هیچ کاندیدایی ندارد و از هیچ‌کس هم حمایت نمی‌کند، هدف ما این است که مجلسی قوی و توانمند شکل بگیرد که تحول‌آفرین باشد.

وی تأکید کرد: لازمه‌ی یک مجلس قوی، افراد کارآمدی است که به مجلس راه پیدا می‌کنند، لذا همه‌س مدیران و نهادها باید در راستای مشارکت حداکثری مردم ورود پیدا کنند تا انتخابات باشکوهی در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

دکتر بهرام‌نیا با بیان این‌که پرداخت‌ها باید به موقع و به هنگام باشد، تصریح کرد: بانک‌های عامل در این راستا نقش مهمی دارند و می‌توانند با جلب رضایت مردم و تسریع در پرداخت تسهیلات، نقش‌آفرینی کنند. همه‌ی مدیران باید با این رویکرد و در راستای این سیاست‌گذاری حرکت کنند.

استاندار ایلام با تاکید بر رقابت سالم در برگزاری انتخابات گفت: همه باید کمک کنند تا شایسته‌سالاری صورت بگیرد و در این رابطه نقش صدا و سیما، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی تاثیرگذار است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان عنوان کرد: باید شأن و منزلت کاندیداها حفظ شود، شخصیت حقیقی افراد همین‌گونه و به راحتی به دست نیامده که به راحتی مورد تعرض قرار گیرد، همین که یک کاندیدا خود را در معرض انتخاب قرار می‌دهد و جرأت حضور پیدا کرده قابل تقدیر است. اینکه در فضای مجازی هر کس هر آن‌چه که خواست بیان کند و بتازد و هیچ‌کس هم او را مورد بازخواست قرار ندهد، این‌گونه نخواهد بود، لذا هر گونه بیان مطالب باید با لحاظ نمودن حرمت افراد و توجه به شخصیت حقیقی افراد و با مدنظر قرار دادن چارچوب‌ مشخص باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های ریاست دادگستری استان و دادستان ایلام، پلیس فتا و دستگاه‌های امنیتی در این راستا گفت: انتظار دارم این عرصه هم‌چنان مدیریت شود، اگر چه شورای تأمین استان نیز بر این موضوع تأکید دارد. 

دکتر بهرام‌نیا، این گونه اقدامات را به دور از اخلاق انتخاباتی عنوان کرد و افزود: نقد باید  چارچوب‌دار باشد نه این‌که به زندگی خصوصی افراد ورود کرد که خط قرمز محسوب می‌شود، لذا مدیران کانال‌ها و گروه‌ها باید پاسخ‌گوی مطالب منتشره حول حریم خصوصی افراد و نقدهایی که به شخصیت حقیقی افراد است، باشند.

🗓️ سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است