استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

✔️دهه فجر فرصتی مغتنم برای تشریح خدمات نظام به مردم است

✔️دهه فجر فرصتی مغتنم برای تشریح خدمات نظام به مردم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام: 
✔️دهه فجر فرصتی مغتنم برای تشریح خدمات نظام به مردم است

📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز شنبه ۱۶ دی‌ماه در  نشست ستاد اطلاع‌رسانی گرامیداشت دهه فجر استان، اظهار کرد: فرمانداران باید پروژه‌هایی را در دستور افتتاح دهه فجر قرار دهند که نیمه تمام نباشند و یا پیشتر افتتاح نشده باشند.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید به دنبال کارهای خلاقانه و ابتکاری باشیم، تصریح کرد: مردم باید تغییرات ملموس را شاهد باشند و  به نتیجه‌گیری مثبتی از عملکردها برسند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: نیاز است که مدیران از فرصت وجود رسانه‌ها استفاده کنند تا جشن‌های انقلاب با شکوه و پُرنشاط برگزار شود.

هژبری، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب با هزینه‌های سنگین به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه هستند، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تشریح خدمات نظام به مردم است.

وی، ادامه داد: شهرداری ها با آذین‌بندی معابر و دهیاری‌ها با محوریت نشاط اجتماعی، تمرکز خود را روی بر روی جشن‌های روستایی قرار دهند.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: شهرداران و دهیاران با استفاده از فرصت و ظرفیت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشاط اجتماعی را در دستور کار قرار دهند.


🗓️ شنبه  ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است