استانداری ایلام

فرشید زرگوش دبیر ستاد انتخابات استان ایلام:

✔️ «مشارکت» راهبرد نخست ستاد انتخابات استان است

✔️ «مشارکت» راهبرد نخست ستاد انتخابات استان است

فرشید زرگوش دبیر ستاد انتخابات استان ایلام:
✔️ «مشارکت» راهبرد نخست ستاد انتخابات استان است 

محمد صحرایی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام:
✔️ رسانه‌ها با روشنگری و تبیین اهمیت انتخابات می‌توانند زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، فرشید زرگوش، مدیرکل سیاسی، انتخابات و نقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان ایلام روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، گفت: در استان ایلام فضا برای رقابت سیاسی و مشارکت پرشور مردم  در انتخابات فراهم است.

وی «مشارکت» در انتخابات پیش‌رو را  راهبرد نخست ستاد انتخابات استان عنوان کرد و افزود: در بحث مشارکت، نقش کمیته‌های اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان به‌عنوان یکی از کمیته‌های هفت‌گانه‌ی ستاد انتخابات استان بسیار مهم است. 

زرگوش با تاکید بر استفاده از همه‌ی ظرفیت رسانه‌های استان برای شور و نشاط و پمپاژ امید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، تاکید کرد: در بحث مشارکت  ایده‌های جدید از جمله جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها، از جمله موضوعاتی است که می‌تواند در مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی بسیار موثر باشد.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام عنوان کرد: رفتار انتخاباتی و تبلیغاتی کاندیداها رصد می‌شود و در این راستا کاندیدا در تمامی مراحل باید به قانون پایبند باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام، تصریح کرد: رعایت  اصل بی‌طرفی یکی از اصول اصلی انتخابات است که باید نصب‌العین همه‌ی اعضای ستاد انتخابات و کمیته اطلاع‌رسانی باشد. 

وی با اشاره به راهبردهای چهارگانه‌ی مقام معظم‌رهبری در خصوص انتخابات، خاطرنشان کرد: ورود مقام معظم‌رهبری به بحث انتخابات در برنامه‌های مختلف، نشان‌دهنده اهمیت بالای انتخابات است.

محمد صحرایی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و  رییس کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان  نیز در این نشست گفت: در این مقطع با ایجاد امید و نشاط در جامعه، زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان معرفی و شرح وظایف اعضا نیز مشخص می‌شود.

صحرایی عنوان کرد: با ورود به بحث انتخابات این کمیته در تولید محتوا، خبر و انتشار اخبار با تاکید بر فرمایشات مقام معظم‌رهبری در خصوص انتخابات تمامی تلاش خود را به‌کار گرفته است.

وی عنوان کرد: با هم‌فکری و تاکید رییس ستاد انتخابات استان تلاش شده اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان متشکل از همه‌ی طیف‌ها و نگاه‌های سیاسی باشد. اعضای کمیته‌ی اطلاع‌رسانی به سمت هیچ کاندیدایی گرایش نداشته باشند و صرفا در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و امیدآفرینی تلاش کنند.


🗓️ دوشنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است