استانداری ایلام

استاندار ایلام

استان ایلام آمادگی دارد پایلوت اصلاح نظام اداری باشد/ ۴ هزار و ۵۰۰ ایثارگر ایلامی تبدیل وضعیت استخدامی شدند/ «مدیر‌پروری» و «جوان‌گرایی» از اولویت‌های مهم در استان است

استان ایلام آمادگی دارد پایلوت اصلاح نظام اداری باشد/ ۴ هزار و ۵۰۰ ایثارگر ایلامی تبدیل وضعیت استخدامی شدند/ «مدیر‌پروری» و «جوان‌گرایی» از اولویت‌های مهم در استان است

استاندار ایلام:
✔️استان ایلام آمادگی دارد پایلوت اصلاح نظام اداری باشد/ ۴ هزار و ۵۰۰ ایثارگر ایلامی تبدیل وضعیت استخدامی شدند/ «مدیر‌پروری» و «جوان‌گرایی» از اولویت‌های مهم در استان است/  اصلاح ساختار اداری  به عنوان یک مطالبه‌ی مهم باید در تراز نظام باشد/ برای ارتقاء بهره‌وری و دستیابی به راندمان بالا، نیازمند اصلاح ساختار اداری هستیم/ با اهتمام مدیران استان پس از چهار دهه‌ی پس از انقلاب، رتبه‌ی تورم در ایلام ۱۵ پله بهبود یافت

📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در نشست شورای راهبری توسعه‌ی استان که با حضور معاونین منابع انسانی و تحول اداری سازمان اداری استخدامی کشور برگزار شد با تاکید بر بازنگری در ساختارهای اداری، گفت: استان ایلام آمادگی دارد پایلوت اصلاح نظام اداری باشد.

وی در ادامه افزود: در استان ایلام فقط به اشتغال دولتی توجه ویژه می‌شود و به کارهای آزاد و تولیدی که درآمد بیشتری برای شخص دارد کمتر توجه می‌شود که این تغییر نگرش در این استان ضرورت دارد. 

وی با اشاره به تغییر وضعیت ایثارگران و توجه و تاکید به اجرای قانون در این دولت، یادآور شد: امسال ۴‌هزار و ۵۰۰ نفر  از ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند و حتی با توجه به تخصص و تجربیات، از ظرفیت این افراد در جایگاه‌های مدیریتی استفاده شده است.

وی با تاکید بر مدیر‌ پروری و جوان‌گرایی در استان، خاطرنشان کرد: «مدیر پروری» و «جوان‌گرایی» از اولویت‌های مهم در استان است که در این راستا هر قدر از نیروهای جوان و باانگیزه استفاده کنیم قطعا راندمان و بهره‌وری بالا خواهد رفت.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با بیان این‌که تغییر و اصلاح ساختار اداری  به عنوان یک مطالبه‌ی مهم باید در تراز نظام باشد، گفت: برای ارتقاء بهره‌وری و راندمان بالا، نیازمند اصلاح ساختار اداری هستیم.

وی با قدردانی از برنامه‌های ساختاری و اصلاحی مدیران سازمان اداری و استخدامی کشور، افزود: طرح‌ شهید زین‌الدین به بهره‌وری از نیروی انسانی و تحول در نظام اداری و استخدامی منتج می‌شود و باید متناسب با تکنولوژی روز، ساختارهای اداری را اصلاح کنیم.

دکتر بهرام‌نیا عنوان کرد: شرایط جغرافیایی، مرزی ، قومیتی و اربعین ..... استان ایلام را از سایر استان‌ها متمایز می‌کند که برای تثبیت مرز و ماندگاری مردم در مرزها، باید متناسب با شرایط خاص هر استانی، سیاست اداری و استخدامی تدوین شود.

دکتر بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به برخی از موفقیت‌های در استان، خاطرنشان کرد: ایلام رتبه‌‌ی نخست کاهش ضریب جینی«بیشترین کاهش فاصله‌ی طبقاتی» در مناطق روستایی و شهری، بهبود ۱۵ پله‌ای نرخ تورم، رتبه‌ی ۹ کشوری در رشد اقتصادی و رتبه‌ی نخست اشتغال در (سال گذشته) را کسب کرد که این موفقیت با اهتمام و تلاش همین مدیران استانی محقق شده است.

وی اضافه کرد: براساس اعلام رسمی مرکز آمار ایران، ایلام پس از چهار دهه که نگین تورم کشور بود اکنون به متوسط کشوری رسیده است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: ایجاد کانون شایستگی مدیریت، حذف کپی در امورات اداری از  جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود افزود: استان ایلام از نظر جغرافیایی یک استان خاص است که تقریبا دو سوم آن کوهستانی و یک سوم آن دشت و دارای ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک است. مردم کشور از این استان متدین، چه در دوران دفاع مقدس و چه در اربعین گذر کرده‌اند.

وی ادامه داد: حدود ۱۳ هزار شهید از سراسر کشور در این استان به فیض شهادت نایل شدند که از این تعداد ۶ هزار نفر در منطقه‌ی مهران شهید شدند.

دکتر بهرام‌نیا عنوان کرد: این استان دارای ۳ هزار شهید والامقام است و در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ بار مورد هجوم هوایی و زمینی قرار گرفته است. بنابراین استان ایلام نگین مقاومت و تاریخ و تمدن است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال به مردم این استان عنایت ویژه داشت که در حال حاضر خادمان زوار عتبات عالیات هستند و  در اربعین ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و اکنون به صورت میانگین روزانه بیش از ۱۴ هزار زائر از مرز مهران تردد می‌کنند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است